استاندار یزد در نشست ستاد انتخابات استان مطرح کرد؛

یزد؛ جزو ۱۰ استان برتر با بیشترین مشارکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی/ تلاش مجموعه استان جهت تحقق مشارکت حداکثری

استاندار یزد از عزم جدی استان جهت تحقق مشارکت حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری خبرداد.

به گزارش روابط عمومی استانداری یزد، نشست ستاد انتخابات استان با حضور نماینده ولی فقیه در استان ، استاندار یزد و اعضای ستاد برگزار شد.
 
استاندار یزد در این نشست با تقدیر از تلاش‌های شبانه روزی اعضای ستاد انتخابات استان در انتخابات مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: خوشبختانه علی‌رغم تبلیغات منفی برای عدم حضور مردم، یزد با مشارکت انتخاباتی بالای ۵۰ درصد جزو ۱۰ استان برتر بود.
 
مهران فاطمی با بیان اینکه به منظور اصلح، تنها بر روی معیارها و شاخص‌ها تاکید خواهیم داشت، تصریح کرد: در راستای افزایش شور انتخاباتی، برنامه‌ریزی جهت برگزاری دیدار با قشرهای مختلف مردم در دستور کار قرار گیرد.
 
وی در ادامه به تشریح برخی از مهمترین نکات اجرایی در برگزاری انتخابات پرداخت و گفت: شروع رای گیری راس ساعت مقرر خواهد بود.
 
استاندار یزد افزود: آموزش عوامل اجرایی، تبلیغات شهری، افزایش تعداد افراد ذخیره در محل اخذ رای، دعوت مردم به مشارکت در تمامی شهرستان‌ها و نیز استفاده از ظرفیت شخصیت‌های برجسته و اینفلوئنسرها و برگزاری برنامه‌های ویژه رای اولی‌ها در دستور کار قرار گیرد.
 
فاطمی در پایان با تاکید بر عدم سوگیری فرمانداران، بخشداران و اعضای ستاد انتخابات استان خاطرنشان کرد: بر این اساس تبلیغات به سود هر یک از نامزدهای انتخابات توسط تمامی کارمندان دستگاه‌های دولتی در ساعات اداری ممنوع است.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات