به گزارش روابط عمومی استانداری یزد، سید عبدالمجید قائم محمدی در این بازدید با اشاره  به تلاش ها و خدمات نشریات استان در راستای اطلاع رسانی گفت: اقدامات و تلاش های مطبوعات استان در ارائه عملکرد و خدمات نظام شکوهمند اسلامی ایران قابل ستایش است .
مشاور استاندار با تقدیر از گستردگی امکانات، تجهیزات و نیروی انسانی فعال در بشارت نو اظهار داشت: تلاش های مدیریت این نشریه در فراهم آوردن این امکانات و حضور فعال در عرصه های اطلاع رسانی استان قابل قبول است. وی رسالت خبرنگاران را تقویت نظام اسلامی، ارائه اخبار امیدبخش و ایجاد دلگرمی در مردم عنوان کرد و افزود: مجموعه دست اندر کاران امر اطلاع رسانی در مطبوعات استان باید با وحدت بیشتر در جهت تقویت این صنف گام بردارند و از ایجاد شکاف و تضعیف یکدیگر بپرهیزند تا شاهد شکوفایی بیشتر در این عرصه باشیم. قائم محمدی تاکید کرد: از این صنف فرهنگی و مطبوعاتی انتظار است تا به عنوان واسطه و پل ارتباطی بین مردم و مسئولین، ضمن انعکاس صادقانه اخبار و اطلاعات و خدمات صورت گرفته توسط دولت، زمینه را برای گسترش وفاق و ایجاد امید در میان مردم فراهم آورند. وی در پایان خواستار حمایت بیشتر متولیان امر فرهنگ و اطلاع رسانی از جراید و مطبوعات استان شد.
شایان ذکر است، رئیس روابط عمومی استانداری یزد در این بازدید از بخش های مختلف دفترهفته نامه بشارت نو دیدن کرد و ضمن دیدار با پرسنل هر بخش از نزدیک در جریان امور جاری در این مطبوعه قرار گرفت.