طرح توسعه و دستگاه توموتراپی مرکز شهید رمضانزاده به بهره برداری رسید

در آیینی با حضور استاندار یزد و معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی «دستگاه توموتراپی و کلینیک مرکز پرتودرمانی شهید رمضانزاده» به بهره برداری رسید.

 به گزارش روابط عمومی استانداری یزد، در آیینی با حضور مهران فاطمی؛ استاندار یزد و  ابوالفضل باقری فرد؛ معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی «دستگاه توموتراپی و کلینیک مرکز پرتودرمانی شهید رمضانزاده» به بهره برداری رسید.

به منظور بهره برداری از طرح توسعه مرکز پرتودرمانی شهید رمضانزاده با زیربنای هزار و 500 مترمربع، 150 میلیارد تومان اعتبار توسط دولت و جمعی از خیّرین هزینه شده است.
 
دستگاه توموتراپی، تکنولوژی پیشرفته ای است که با استفاده از اشعه درمانی به معالجه تومورها و سلول های سرطانی می پردازد.
 
در دستگاه توموتراپی فرآیند پرتو درمانی به صورت تکه به تکه انجام می شود و میزان آسیب رسانی به بافت های سالم نسبت به دیگر روش ها، به حداقل می رسد.
 
در مرکز پرتو درمانی شهید رمضانزاده، خدمات رایگان شیمی درمانی و پرتو درمانی به بیماران ارائه می شود و تمامی مراجعه کنندگان به این مرکز درصورت دارابودن بیمه پایه(تامین اجتماعی،سلامت و...) و بدون نیاز به بیمه تکمیلی از خدمات رایگان درمانی بهره مند می شوند.
 
همچنین خدمات شیمی درمانی سرپایی با ظرفیت ۱۸ تخت(۱۵ تخت بزرگسالان و سه تخت اطفال ) توسط پرستاران مجرب و پزشکان متخصص انجام می شود.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات