استاندار یزد در نشست هماهنگی ویژه برنامه های دهه ولایت مطرح کرد؛

ضرورت تبدیل بزرگداشت واقعه غدیر خم به یک فرهنگ فاخر فراگیر در خانواده‌ها/ لزوم معرفی ابعاد شخصیتی امیرالمومنین علی (ع) در سطح بین المللی/ آمادگی استان برای برگزاری برنامه‌های فاخر جهت ترویج شخصیت حضرت امام علی (ع)

استاندار یزد به ضرورت انجام اقدامات ماندگار و در ابعاد بین المللی برای بزرگداشت واقعه غدیر خم، اشاره کرد و گفت: یکی از اقدامات مورد پیگیری در سطح بین المللی، باید معرفی ابعاد شخصیتی امیرالمؤمنین علی(ع) باشد.

به گزارش روابط عمومی استانداری یزد، نشست هماهنگی ویژه برنامه های دهه ولایت و امامت با حضور نماینده ولی فقیه در استان، استاندار یزد و جمعی از مسوولین و نمایندگان گروه های مردمی برگزار شد.
 
استاندار یزد در این نشست، واقعه «غدیر خم» را یکی از مهم ترین وقایع تاریخ اسلام دانست و گفت: با توجه به اهمیت این واقعه، بزرگداشت این روز بزرگ باید به یک فرهنگ فاخر فراگیر تبدیل و برنامه های مربوط به آن، در طول سال تدوام داشته باشد.
 
وی در ادامه به ضرورت تبیین اهمیت واقعه «غدیر خم» و برجسته سازی آن در بین اعیاد و مناسبت ها اشاره و اضافه کرد: بزرگداشت عید سعید غدیر خم باید در سرفصل زندگی خانواده ها قرار گرفته و برای آن برنامه ریزی کنند.
 
فاطمی در همین راستا ادامه داد: با تبیین اهمیت و جایگاه این واقعه، شاهد تکاپوی بیش از پیش خانواده ها جهت برگزاری جشن های خانگی، دید و بازدید و توسعه و ترویج فرهنگ اطعام در این روز، خواهیم بود.
 
وی در بخش دیگری از سخنانش به ضرورت انجام اقدامات ماندگار و در ابعاد بین المللی برای بزرگداشت واقعه غدیر خم، اشاره و خاطرنشان کرد: یکی از اقدامات مورد پیگیری در سطح بین المللی، باید معرفی ابعاد شخصیتی امیرالمؤمنین علی(ع) باشد.  
 
وی با بیان اینکه برنامه های بزرگداشت عید سعید غدیرخم نباید منحصر به برگزاری جشن ها، عیدی دادن و اطعام شود، گفت: حمایت های لازم جهت برگزاری برنامه های فاخر و در تراز بین المللی در راستای ترویج شخصیت حضرت امام علی(ع)، انجام خواهیم داد.
 
فاطمی یکی از رویکردهای مورد پیگیری را برگزاری رویدادهای ملی و بین المللی در استان عنوان و خاطرنشان کرد: برگزاری این رویدادها، فرصت بسیار خوبی برای معرفی ظرفیت های استان و ارزش ها و اصالت های ماست.
 
استاندار یزد در ادامه نسبت به حمایت از برگزاری رویدادهای بین المللی جهت معرفی شخصیت امام علی(ع) و واقعه غدیر اعلام آمادگی کرد.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات