استاندار یزد در مراسم گرامیداشت قربانیان حقوق بشر آمریکایی:

شهید صدوقی (ره) حق بزرگی بر گردن مردم عزیز ایران اسلامی و دارالعباده یزد دارد

استاندار یزد با اشاره به نقش محوری شهید صدوقی(ره) در دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، گفت: ایشان حق بزرگی بر گردن مردم عزیز ایران اسلامی و دارالعباده یزد دارد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، دکتر فاطمی در حاشیه مراسم گرامیداشت قربانیان حقوق بشر آمریکایی و در گفتگو با خبرنگار صداوسیما، پیراموان نقش محوری شهید صدوقی(ره) در دوران انقلاب  اسلامی و دفاع مقدس، گفت: امام خمینی(ره) در پیامی در خصوص ایشان می فرمایند «اسلام خدمتگزاری متعهد، ایران فقیهی فداکار و استان یزد سرپرستی دانشمند را از دست داد» که این پیام به خوبی تبیین گر جایگاه و شخصیت والای این گرانقدر است.
استاندار یزد ادامه داد: ایشان قبل از انقلاب اسلامی و پس از آن، در تمامی صحنه ها حضور داشتند و به نوعی انقلاب را در داخل ایران اسلامی هدایت می کردند.
دکتر فاطمی با بیان اینکه استان یزد بدون نام این عالم مبارز و فرزانه در هیچ کجا شناخته شده نیست، خاطرنشان کرد: ایشان حضور فعالانه ای در زمان وقوع مخاطرات طبیعی داشته و یاریگر مردم بودند و نقش برجسته و شاخصی ایشان در دوران دفاع مقدس زبان زد عام و خاص است.
وی در پایان اضافه کرد: آیت الله صدوقی(ره) حق بزرگی بر گردن ملت بزرگ ایران اسلام و مردم عزیز و شریف یزد دارد.
شایان بذکر است که در این مراسم نام و یاد قربانیان حقوق بشر آمریکایی والامقامان بهشتی، صدوقی، پاکنژاد، شهدای مسجد ملا اسماعیل و حمله ناو آمریکایی به هواپیمایی مسافربری ایران در خلیج فارس، گرامی داشته شد.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات