استاندار یزد در بازدید از حوزه هنری انقلاب اسلامی استان مطرح کرد؛

حوزه هنری انقلاب اسلامی استان؛ مجموعه‌ای فعال، خلاق و نوآور/ ساختار چالاک و عملیاتی، ویژگی برجسته حوزه هنری استان/ افزایش اعتبارات دستگاه‌های فرهنگی استان در دولت سیزدهم/ ضرورت تحقق نیازهای جامعه به نشاط معنوی و شادابی در چهارچوب‌های مشخص/ لزوم توجه بیشتر حوزه هنری استان یزد به طراحی دیوارنگاره‌های شهری

استاندار یزد حوزه هنری انقلاب اسلامی استان را مجموعه‌ای فعال، خلاق و نوآور دانست و گفت: بزرگترین ویژگی این مجموعه ساختار چالاک و عملیاتی با حجم قابل توجه اقدامات و فعالیت‌های آن به لحاظ کیفی و کمی است.

به گزارش روابط عمومی استانداری یزد؛ مهران فاطمی استاندار یزد با حضور در حوزه هنری انقلاب اسلامی استان به بررسی ظرفیت ها و مسائل این مجموعه پرداخت.
 
استاندار یزد در جریان این بازدید، حوزه هنری انقلاب اسلامی استان را مجموعه‌ای فعال، خلاق و نوآور دانست و اظهار کرد: بزرگترین ویژگی این مجموعه ساختار چالاک و عملیاتی با حجم قابل توجه اقدامات و فعالیت‌های آن به لحاظ کیفی و کمی است.
 
وی با اشاره به افزایش اعتبارات دستگاه‌های فرهنگی استان در دولت سیزدهم گفت: علی رغم معذوریت‌های قانونی و آیین نامه‌های بودجه، تلاش کردیم تا این مجموعه فرهنگی در خصوص اعتبارات جاری، حقوق و مزایای پرسنل با مشکل مواجه نشود.
وی با اشاره به برنامه‌های تولیدی در حوزه هنری انقلاب اسلامی استان به ویژه برنامه طنز «قندشکن» تصریح کرد: تحقق نیازهای جامعه به نشاط معنوی و شادابی مردم در چهارچوب‌های مشخص عرفی با توجه فشارهای بسیار زیاد روحی، روانی و جسمی مردم بسیار دشوار است.
 
استاندار یزد با بیان اینکه در قرآن کریم نیز توجه زیادی به شادی و انبساط خاطر مردم شده است، گفت: با توجه به عملکرد مطلوب حوزه هنری استان در بحث کتاب و کتابخوانی، شعر و سرود مقاومت و معرفی شهدا، توجه به طراحی دیوار نگاره‌های شهری نیز در دستور کار قرار گیرد.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات