استاندار یزد مطرح کرد؛

جهاد کشاورزی؛ مجموعه ای با سرمایه اجتماعی بالا و برآمده از انقلاب اسلامی/ تلاش قابل تقدیر مجموعه جهاد کشاورزی برای تامین امنیت و سلامت غذایی کشور/ «جهاد تبیین» برای حضور حداکثری مردم در انتخابات در دستور کار جهادگران قرار گیرد/ نگاه ویژه مجموعه استان به افزایش اعتبارات مجموعه جهاد کشاورزی در سال ۱۴۰۳/ ضرورت افزایش سهم بخش کشاورزی در پیشرفت استان یزد

استاندار یزد با اشاره به نگاه ویژه مجموعه استان به افزایش اعتبارات مجموعه جهاد کشاورزی در سال ۱۴۰۳ گفت: افزایش سهم بخش کشاورزی در پیشرفت استان با دانش بنیان‌سازی و افزایش بهره‌وری محقق خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی استانداری یزد؛ نشست مشترک استاندار یزد با کارکنان و منتخبین حوزه جهاد کشاورزی استان؛ همزمان با هفته جهاد کشاورزی برگزار شد.
 
استاندار یزد در این نشست، جهاد کشاورزی را مجموعه ای با سرمایه اجتماعی بالا و برآمده از انقلاب اسلامی برشمرد و اظهار کرد: در بین تمام سازمان ها و ادارت و وزارتخانه‌ها، تنها جهاد کشاورزی و جهاد سازندگی مفتخر به داشتن عنوان مقدس «جهاد» هستند.
 
مهران فاطمی با اشاره به اهمیت امنیت غذایی و برنامه‌ریزی تمامی کشورها برای تحقق آن گفت: نیروهای جهادی در ابتدای انقلاب در حوزه های عمرانی روستاها و رسیدگی به مردم و در دوران دفاع مقدس در ساخت سنگر و پشتیبانی از جبهه‌ها خوش درخشیدند و امروز هم برای امنیت و سلامت غذایی کشور تلاش می‌کنند.
 
وی سرمایه اجتماعی بسیار بالای جهاد کشاورزی را وجه تمایز آن با دیگر مجموعه‌ها دانست و تصریح کرد: جهاد به واسطه خدمات و تلاش ها مورد اعتماد و وثوق مردم بوده و جهاد کشاورزی با داشتن شبکه مویرگی از یک جامعه بزرگ مخاطب برخوردار است.
 
استاندار یزد در ادامه از انتخابات ریاست جمهوری به عنوان آزمون بزرگ ملی نام برد و گفت: جهادگران این مجموعه در چند روز باقی‌مانده تا انتخابات با ایجاد یک عزم استانی و جهاد تبیین نسبت به دعوت مردم به حضور حداکثری در انتخابات اقدام کنند.  
 
وی با اشاره به وجود تمامی سلایق سیاسی در بین نامزدهای احراز صلاحیت شده، انتخابات ریاست جمهوری عنوان کرد: این موضوع بیانگر انتخاباتی رقابتی و در عین حال مشارکتی خواهد بود.
 
عالی‌ترین مقام اجرایی استان در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: مجموعه استان و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی در تعیین اعتبارات سال ۱۴۰۳ نگاه ویژه ای به سازمان جهاد کشاورزی خواهند داشت.
 
وی با تقدیر از مدیران، کارشناسان و کارکنان مجموعه جهاد کشاورزی استان برای تحمل فشارهای مختلف طی سه سال دولت سیزدهم گفت: با وجود تحریم ها و محدودیت ها بخش کشاورزی خوش درخشید و تراز تجاری استان در این حوزه مثبت و میزان صادرات از واردات بیشتر شد.  
 
فاطمی در ادامه با اشاره به سهم بزرگ بخش کشاورزی در پیشرفت استان تصریح کرد: بخش کشاورزی یک اصالت، هویت، فرهنگ و یک هوای پاک و تازه در دل فعالیت های صنعتی و معدنی و خدماتی استان یزد است.
 
وی در پایان با تاکید بر افزایش سهم بخش کشاورزی در پیشرفت استان، خاطرنشان کرد: این افزایش از طریق دانش بنیان سازی حوزه کشاورزی و رسوخ علم و فناوری در این مجموعه و افزایش بهره وری برای تولید بیشتر محقق خواهد شد.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات