استاندار یزد مطرح کرد؛

جایگاه مهم «ورزش» در سند پیشرفت استان یزد/ حمایت همه جانبه مجموعه استان از حوزه ورزش و ورزشکاران/ لزوم حمایت بیشتر وزارت ورزش و جوانان برای توسعه زیرساخت‌های ورزشی استان یزد/ احداث پیست سوارکاری مجهز از محل قانون مولدسازی، در دستور کار استان

استاندار یزد با اشاره به رویکرد استان جهت میزبانی از رویدادهای ملی و بین‌المللی ورزشی گفت: علاوه بر برگزاری مسابقات بدمینتون جام فجر، استان یزد در آینده میزبان جام باشگاه‌های والیبال آسیا و مسابقات قهرمانی زیبایی اسب کشور خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی استانداری یزد، نشست مشترک معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان و روسای فدراسیون های شمشیربازی و سوارکاری با استاندار یزد برگزار شد.
 
استاندار یزد در این نشست، با تقدیر از حضور معاون وزارت ورزش در استان و دیدار با هیئت‌های ورزشی، اظهار کرد: حمایت همیشه به معنای اختصاص اعتبارات و امکانات نبوده و همین حضور مدیران ارشد ستادی در استان‌ها و در کف میدان باعث افزایش روحیه و انگیزه ورزشکاران می شود.
 
مهران فاطمی با اشاره به جایگاه مهم «ورزش» در سند پیشرفت استان یزد، گفت: با توجه به اینکه ورزش یکی از محورهای اصلی پیشرفت استان است، برنامه ای ۲۵ ساله در قالب سند یزد نوین با قابلیت به روز رسانی برای این حوزه تدوین شده است.
 
وی در ادامه به تشریح برخی اقدامات استان جهت پشتیبانی‌ از ورزشکاران پرداخت و تصریح کرد: اعطای جوایزی به قهرمانان مسابقات آسیایی هانگژو، حرکت صنایع به سمت تیمداری، افزایش سهم ورزش در اعتبارات استان و ایجاد درآمد پایدار برای این حوزه بخشی از این پشتیبانی‌ها بوده است.
 
استاندار یزد با تاکید بر لزوم حمایت بیشتر وزارت ورزش و جوانان جهت توسعه زیرساخت‌ها و جبران عقب ماندگی‌های حوزه ورزش استان، گفت: استان نیز اقداماتی در این زمینه از محل مولدسازی اموال مازاد دولتی انجام داده اما ساخت یک پیست سوارکاری مجهز از محل قانون مولدسازی مورد انتظار است.
 
وی با اشاره به برنامه ریزی استان جهت برگزاری رویدادهای ملی و بین‌المللی ورزشی یادآور شد: در این راستا مسابقات بین‌المللی بدمینتون جام فجر به بهترین شکل ممکن در یزد برگزار شد و استان در آینده میزبان جام باشگاه‌های والیبال آسیا و مسابقات قهرمانی زیبایی اسب کشور خواهد بود.
 
عالی‌ترین مقام اجرایی استان یزد در بخش دیگری از سخنان خود از عملکرد موفق، همراه با آرامش، سلامت و پاکدستی و به دور از حاشیه وزارت ورزش و جوانان به عنوان یکی از بزرگترین افتخارات دولت سیزدهم نام برد.
 
وی در پایان از آمادگی استان جهت حمایت همه جانبه از حوزه ورزش خبر داد و خاطرنشان کرد: در راستای هماهنگی جهت پشتیبانی از جوانان و ورزشکاران، ستاد ساماندهی جوانان و همچنین شورای ورزش استان به صورت منظم با حضور مدیران ارشد استان برگزار می‌شود.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات