برگزاری جلسه کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان

کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان به ریاست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد تشکیل جلسه داد.

به گزارش روابط عمومی استانداری یزد، کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز به ریاست علی اکبر عزیزی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد و باحضور سایر مسئولین امر برگزار شد.

در این نشست به بررسی وضعیت اجرایی ضوابط اختصاصی طلا، فلزات گرانبها و گوهرسنگها و نحوه اجرایی روند نظارت قضایی برای برخورد با خودروهای شوتی فعال در حوزه قاچاق سوخت و بررسی آخرین وضعیت دوربین های نظارتی مستقر در محورهای مواصلاتی استان و تبیین روند تخصیص سوخت به مراکز کشاورزی استان بر مبنای سطح زیر کشت پرداخته شد.

علی اکبر عزیزی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد در این نشست بر اهتمام کلیه دستگاه های عضو کمیسیون استان پیرامون وظایف محوله تأکید و هم راستا بودن روند مبارزه با قاچاق کالا با تولید ملی و تمرکز بر رونق و جهش آن را ارزشمند تلقی نمود.

خوشنویس دبیر کمیسیون استان نیز به وضعیت قاچاق سوخت توسط ناوگان حمل بار و مسافر اشاره کرد و برخورد جدی با خودروهای دارای باک اضافه و غیر استاندارد را خواستار شد.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات