تسلیت و ابراز همدردی اعضای هیئت رئیسه اتاق بازرگانی استان یزد در دیدار با استاندار/ استاندار یزد:

از دست دادن رئیس جمهور منتخب مردم ضایعه ای بین المللی است/ اعتماد به بخش خصوصی و رفع موانع تولید از رویکردهای مهم «شهید آیت الله رئیسی»

استاندار یزد با اشاره به نگاه ویژه شهید آیت الله رئیسی به حوزه تولید و اقتصاد، گفت: ایشان در مدت 1023 روزه فعالیت در سمت رئیس جمهور، دائما بر اعتماد به بخش خصوصی و رفع مسائل حوزه تولید تاکید می کردند.

به گزارش روابط عمومی استانداری یزد، اعضای هیئت رییسه اتاق بازرگانی استان یزد با مهران فاطمی؛ استاندار  دیدار و شهادت حضرت آیت اللّه رییسی (ره) و همراهان گرامی ایشان  را تسلیت گفتند.
 
استاندار یزد در این نشست، با تسلیت شهادت حضرت آیت الله رئیسی و هیئت همراه، گفت: ضایعه از دست دادن رئیس جمهور منتخب مردم؛ سنگین، ملی و حتی بین المللی است و موید آن سوگواری های مردم کشور و ابراز همدردی و اعلام عزای عمومی در بسیار از کشورها است.
 
وی به حال و هوای متفاوت آخرین نشست رئیس جمهور با استانداران اشاره و تصریح کرد: شهید آیت الله رئیسی سخنان خود در این نشست را با «بیان روایتی از ائمه اطهار(ع) و تاکید بر کوتاهی فرصت خدمت به مردم و لزوم استفاده حداکثری از این فرصت»، به پایان رساندند.
 
فاطمی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به برگزاری انتخابات زود هنگام ریاست جمهوری؛ در پی شهادت آیت الله رئیسی، اظهارکرد: این مهم، یکی از موارد مترقی قانونی اساسی کشور است تا هیچ اختلالی در امور کشور ایجاد نشود.
 
وی با بیان اینکه براساس قانون، در چنین شرایطی انتخابات ریاست جمهوری باید ظرف 50 روز برگزار شود، گفت: در حال حاضر کل فرایند برگزاری انتخابات در کمتر از 40 روز آینده طراحی شده تا در صورت نیاز به برگزاری دور دوم انتخابات، فرصت 10 روزه ای وجود داشته باشد.
 
عالی ترین مقام اجرایی استان یزد ادامه داد: امید است مردم عزیز استان و کشور با حضور پرشور و باشکوه خود در انتخابات پیش رو، فرد اصلحی را جهت قرارگیری در راس دولت و تداوم مسیر خدمت انتخاب کنند.
 
استاندار یزد در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به نگاه ویژه شهید آیت الله رئیسی به حوزه تولید و اقتصاد، خاطرنشان کرد: ایشان در مدت 1023 روزه فعالیت در سمت رئیس جمهور، دائما بر اعتماد به بخش خصوصی و رفع مسائل حوزه تولید تاکید می کردند.
 
وی به برخی از محورهای برگزاری نشست های مشترک هیئت دولت و استانداران اشاره کرد و افزود: در جریان این نشست های مشترک، مطالبات جمع بندی شده در جریان نشست با اقشار مختلف مردم استان را، طرح و پیگیری می کردیم.
 
استاندار یزد با تاکید بر اینکه در طول سه سال اخیر، همکاری بخش خصوصی با دولت  مثال زدنی بود، اظهارکرد: امید است اتحاد و همدلی فی ما بین تدوام یابد زیرا این ارتباط، می تواند برکات زیادی برای مردم داشته باشد.
 
وی در بخش دیگری از سخنان با اشاره به ابراز علاقه و ارادت ویژه شهید آیت الله رئیسی به یزدی ها، گفت: ایشان در گفتگویی شخصی فرمودند «یزد و یزدی ها را خیلی دوست دارم به طوری که پس از ازدواج و در مشورت با همسرم بالاتفاق به این نتیجه رسیدیم که یزد، پس از استان قم  استان خوبی برای سکونت و زندگی ماست»

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات