2024 07 31

پیام تبریک و تسلیت معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد در پی شهادت سردار جبهه...

علی اکبر عزیزی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد در پیامی شهادت اسماعیل هنیه سردار جبهه مقاومت و رئيس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس را تبریک و تسلیت گفت.

21
2024 07 31
استاندار یزد در نشست ستاد اربعین استان مطرح کرد؛

سامانه تلفنی ۳۱۱۱۴ آماده پاسخگویی به سوالات زائران اربعین در استان/ صدور ۳۰۰۰ گذرنامه...

استاندار یزد از پیگیری جدی استان جهت برقراری حمل و نقل هوایی و ریلی در ایام اربعین امسال خبر داد و گفت: خوشبختانه تا این لحظه در استان یزد ۱۷ هزار زائر اربعین در سامانه سما ثبت نام کرده و ۳ هزار گذرنامه...

44
2024 07 31
استاندار یزد مطرح کرد؛

تحقق بیش از ۱۰۰ درصدی تعهد اشتغال استان در سال ۱۴۰۲/ استان یزد؛ رتبه اول بیشترین میزان...

استاندار یزد با اشاره به تحقق بیش از ۱۰۰ درصدی تعهد اشتغال استان در سال ۱۴۰۲ گفت: برنامه‌ریزی پروژه‌های اشتغالزایی استان بر مبنای سند یزد نوین، اشتغال بانوان و نگهداشت نخبگان باشد.

46

اطلاعیه ها

پيام ها

مهریز؛ شهر تاريخ وطبیعت
در تاریخ سرزمین کهن مهریز پویندگی و توانمندی قرین پایداری و پایندگی بوده است. زندگی مردمش را از دیرباز هم بر نقش و نگار طاق و رواق و شبستان و ایوان می بینیم و هم  نوشته ها و نگاشته های روی خشت ها و تخته سنگ ها و طومارها و اوراق کتاب ها . فضای فرهنگی و معنوی این سرزمین را از همان آغاز راه گوهری ارزشمند می یابیم و طبیعتش را برخوردار از همه مواهب و ذخایرخدادادی. ساکنانش نه تنها دوستدار طبیعت اند که زندگی را در دل آن سامان داده اند و با آهنگ جاودانی و همیشگی طبیعت همساز ساخته اند و نقش این طبیعت و شگفتی هایش به دست آنان بر سنگ و فلز و چوب به جای مانده و فرآورده های هنری اعجاب آوری را پدیدآورده است.

معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی

معاونت برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی

میز خدمت استانداری

مرکز خدمات سرمایه گذاری