2024 06 24
استاندار یزد مطرح کرد؛

بهره برداری از بلوار «آیت الله ابوترابی» پس از دو دهه انتظار/ اجرای پروژه‌های عمرانی...

استاندار یزد با اشاره به اجرای پروژه‌های عمرانی فراوان در سطح شهر یزد طی سه سال اخیر مدیریت شهری، گفت: خوشبختانه یزد به یک کارگاه بزرگ عمرانی تبدیل شده و در هر محله شاهد اجرای پروژه‌های تحولی هستیم.

14
2024 06 24
استاندار یزد مطرح کرد؛

ایجاد فرصت از دل بحران؛ بزرگترین درس تجربه موفق رصدخانه تورم استان/ ‌تشکیل «رصدخانه تورم...

استاندار یزد تشکیل «رصدخانه تورم استان» را محصول هم‌اندیشی نخبگان اقتصادی دانست و گفت: تفویض اختیارات لازم به استان‌ها باعث تاثیرگذاری بیشتر آنها در مسئله کاهش تورم به واسطه انجام اقدامات ابتکاری خواهد شد.

40
2024 06 22
با دستور سرپرست ریاست جمهوری انجام شد؛

افتتاح همزمان ۱۹ پروژه با اعتبار ۱۳۰۰۰ میلیارد ریال در استان یزد

با دستور سرپرست ریاست جمهوری، در قالب افتتاح 678 پروژه حوزه سلامت در سراسر کشور، « 19 پروژه بهداشتی و درمانی استان یزد» افتتاح و به مرحله بهره برداری رسید.

59

اطلاعیه ها

پيام ها

مهریز؛ شهر تاريخ وطبیعت
در تاریخ سرزمین کهن مهریز پویندگی و توانمندی قرین پایداری و پایندگی بوده است. زندگی مردمش را از دیرباز هم بر نقش و نگار طاق و رواق و شبستان و ایوان می بینیم و هم  نوشته ها و نگاشته های روی خشت ها و تخته سنگ ها و طومارها و اوراق کتاب ها . فضای فرهنگی و معنوی این سرزمین را از همان آغاز راه گوهری ارزشمند می یابیم و طبیعتش را برخوردار از همه مواهب و ذخایرخدادادی. ساکنانش نه تنها دوستدار طبیعت اند که زندگی را در دل آن سامان داده اند و با آهنگ جاودانی و همیشگی طبیعت همساز ساخته اند و نقش این طبیعت و شگفتی هایش به دست آنان بر سنگ و فلز و چوب به جای مانده و فرآورده های هنری اعجاب آوری را پدیدآورده است.

معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی

معاونت برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی

میز خدمت استانداری

مرکز خدمات سرمایه گذاری