‌مشكلات بيماران بيمارستان فاطمه الزهرا(س) مهريز بررسي شد
با حضور رئيس دانشگاه علوم پزشكي يزد؛
‌مشكلات بيماران بيمارستان فاطمه الزهرا(س) مهريز بررسي شد

 در بازديد سرزده رئيس دانشگاه علوم پزشكي شهيد صدوقي يزد از بيمارستان نمونه شهرستان مهريز، مسائل و مشكلات بيماران و كاركنان اين بيمارستان از نزديك مورد بررسي قرار گرفت.


 سيدجليل ميرمحمدي ظهر امروز بدون اطلاع قبلي از بيمارستان فاطمه الزهرا‌ (س) شهرستان مهريز بازديد كرد و ضمن عيادت از بيماران و گفتگو با آنها در جريان مشكلات آنها قرار گرفت.
در اين بازديد‌ ميرمحمدي از تمام‌ بخش‌هاي بيمارستان بازديد و از عملكرد و نحوه ارائه خدمات پرسنل اين بيمارستان در ايام تعطيلات نوروز از بيماران پرس و جو كرد.
همچنين رئيس دانشگاه علوم پزشكي شهيد صدوقي يزد از پروژه‌هاي در دست احداث مصوب سفر رئيس جمهور بازديد كرد و در خصوص تامين هزينه تكميل تجهيزات بخش‌ CCU و NICU اين بيمارستان قول مساعد براي پيگيري و تكميل داد.
ميرمحمدي با ابراز رضايت از عملكرد مديريت و پرسنل بيمارستان فاطمه الزهرا(س) مهريز در ايام تعطيلات به بيماران و مهمانان نوروزي، از سيد‌رسول محسن‌زاده، مدير اين بيمارستان تقدير كرد.
بيمارستان 98 تختخوابي فاطمه الزهرا(س) شهرستان مهريز بر اساس ارزشيابي سالانه وزارت بهداشت،‌ درمان و علوم پزشكي، بيمارستان درجه يك شناخته شده است.
شهرستان مهريز با حدود 45 هزار نفر جمعيت در 35 كيلومتري مركز استان يزد قرار دارد.