فرماندار شهرستان مهریز و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان مهریز همراه با سایر مسئولان مهریزی همگام با سایر هم میهنان و امت سلحشور ایران اسلامی در سراسر کشور دراولین پنجشنبه از دهه مبارک فجر در محل گلزارهای شهدا شهرستان حضور یافته وبا یاد امام راحل و تجدید بیعت با رهبر معظم انقلاب با آرمانهای امام وشهدا تجدید میثاق نمودند.
 
به گزارش روابط عمومی فرمانداری مهریز:مسئولان شهرستان مهریز بعد از ظهر پنجشنبه پس از حضور در محل یادمان شهدای گمنام مهریز و ادای احترام به مقام شامخ شهدای گمنام در قالب ۴ اکیپ گلزار شهدای شهر مهریز را غبار روبی و عطر افشانی نمودند .
لازم به ذکر است غبار روبی دیگر گلزارهای شهدای شهرستان مهریز در دهستانها و روستاهای شهرستان مهریز نیز همزمان با این مراسم انجام گرفت .
فرماندار شهرستان مهریز در حاشیه این مراسم  بیان نمود: امروز ایران اسلامی با رشادت‌ها و از جان‌گذشتگی‌های شهیدان و رشادت های غیور مردان عرصه جهاد و شهادت در حال طی کردن مراحل پیشرفت و توسعه استو ما مدیون خون شهدا هستیم .
شرکت‌کنندگان در این با حضور بر سر مزار تک تک شهدای مهریز ضمن قرائت فاتحه به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرده و با آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و رهبر معظم انقلاب اسلامی تجدید پیمان کردند.