مرکز کانون زبان ایران شهرستان مهریز در اسفندماه جاری راه اندازی می شود.

 

با توجه به دریافت مجوز و گشایش مرکز کانون زبان ایران شهرستان مهریز هم‌زمان با اسفندماه93، در نشست مشترک، فرماندار شهرستان مهریز، مدیرکل کانون پرروش فکری کودکان و نوجوانان استان، مدیر آموزش و پرورش این شهرستان و مدیر کانون زبان استان یزد در محل دفتر مدیرکل کانون استان، تفاهم‌نامه‌ای فی‌مابین آموزش و پرورش شهرستان مهریز و کانون زبان ایران، منعقد شد.

فرماندار مهریز در این نشست، دریافت مجوز راه‌اندازی کانون زبان ایران در شهرستان مهریز را نتیجه‌ی هم‌افزایی، تعامل و هم‌فکری مدیرکل کانون استان، مدیر کانون زبان و مسوولان شهرستان مهریز دانست و افزود: فرمانداری از اجرای برنامه‌ها و طرح‌هایی با محتوای فرهنگی، آموزشی و تعلیم و تربیت حمایت خواهد کرد چون توجه به مسائل فرهنگی باعث ایجاد آرامش در سطح شهرستان خواهد شد.

رستگاری خاطرنشان ساخت: در خصوص ضرورت ایجاد مرکز کانون زبان ایران در شهرستان مهریز با جناب آقای حاجیان‌زاده مدیرعامل کانون کشور و دکتر هاشمی ریاست کانون زبان ایران نشستی داشتیم که در گشایش این مرکز در اسفندماه 93، مؤثر بود.

همچنین در این نشست، مدیرکل کانون پرروش فکری کودکان و نوجوانان استان استان یزد به اهمیت ایجاد مراکز کانون زبان ایران در شهرستان‌های استان اشاره کرد و افزود: کانون زبان ایران با قدمت بیست ساله در ارائه‌ی خدمات آموزشی، در رشد جایگاه آموزش عمومی و آموزش عالی در سطح استان، تاثیرگذار بوده است و یکی از عوامل موفقیت 21 ساله‌ی فرزندان ما در کسب رتبه‌ی اول کشوری در کنکور سراسری، وجود کانون زبان قوی و مطابق با استانداردهای آموزشی کشور است.

دانافر به حضور بیش از 9 هزار زبان‌آموز در کانون زبان ایران در سطح استان یزد، اشاره کرد و گفت: دریافت مجوز راه‌اندازی م رکز مهریزنتیجه‌ی پیگیری‌های مجدانه‌ی مسوولان شهرستان مهریز به ویژه فرماندار محترم، مدیر آموزش و پرورش این شهرستان و مدیر کانون زبان استان یزد است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان مهریز نیز در این نشست راه‌اندازی مرکز کانون زبان ایران را حرکتی ارزشمند دانست که با همت و همکاری مشترک فرمانداری و کانون استان و کانون زبان ایران محقق شد.

سید علی کارآموز بر تجهیز مرکز جدیدالتاسیس کانون زبان مهریز و اطلاع‌رسانی برای جذب مدرس و زبان‌آموز برای این مرکز با تبلیغات گسترده در سطح شهرستان تاکید کرد.

خادم آستانه مدیر کانون زبان استان یزد نیز در این نشست با بیان این که بهار 94 زبان‌آموزان نوجوان در مرکز کانون زبان شهرستان مهریز ترم تحصیلی خود را شروع خواهند کرد، گفت: فراخوان عمومی برای جذب مدرس از طریق سایت کانون زبان ایران اعلام شده است.

در ادامه تفاهم‌نامه‌ی فی مابین آموزش و پرورش شهرستان مهریز و کانون زبان ایران به امضای طرفین رسید.

گفتنی است، در این نشست فرماندار و مدیر آموزش و پرورش مهریز با تقدیم لوح تقدیر از مدیرکل کانون استان یزد و مدیرکانون زبان استان، تقدیر کردند.