مدیر کل امور اجتماعی استانداری یزد به همراه فرماندار و رئیس اداره بهزیستی شهرستان مهریز و جمعی از مسئولین و مراکز غیر دولتی از مراکز اورژانس اجتماعی ، مرکز حرفه آموزی معلولین ، مرکز روزانه جامع سالمندان نشاط  مهریز بازدید از نزدیک در جریان چگونگی ارائه خدمت در این مرکز قرار گرفتند .

در این بازدید رئیس اداره بهزیستی شهرستان مطالبی در خصوص چگونگی راه اندازی اورژانس اجتماعی در سطح شهرستان و پتانسیل ارتقاء اورژانس اجتماعی شهرستان به سطوح بالاتر، اظهار داشت سازش 47 درصدی پرونده های طلاق از نتایج  راه اندازی اورژانس اجتماعی شهرستان در سال گذشته بوده است .

همچنین علیزاده در بازدید از مراکز حرفه آموزی معلولین توانمند سازی معلولین در زندگی روزمره را از اهداف اصلی اینگونه مراکز دانست و اظهار داشت در حال حاضر نزدیک به 55 نفر دختر و پسر در مراکز حرفه آموزی، از خدمات تخصصی سازمان استفاده می کنند.

مدیر کل امور اجتماعی استانداری نیز فعالیت ها و خدمات ارائه شده توسط بهزیستی برای گروه های هدف خصوصاً معلولین را یکی از سخت ترین و تخصصی ترین خدمات دانست و اظهار داشت کارکنان بهزیستی و اینگونه مراکز را جز عشق و علاقه به معلولین و نیازمندان هیچ چیز دیگر نمی تواند به محل کار بکشاند. زیرا کار در این مراکز علاوه بر اجر دنیوی، دارای اجر اخروی نیز میباشد.

دکتر ابوئی ، مدیر عامل مرکز نشاط نیز در این بازدید ضمن معرفی مراکز جامع سالمندان و روزانه جهاندیدگان گزارش در خصوص چگونگی ارائه خدمات تخصصی در این مراکز ارائه نمود .