گردهمایی معاونین و کارشناسان آموزشی مقطع دبستان استان یزد در مهریز برگزار شد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مهریز، گردهمایی معاونین و کارشناسان آموزشی مقطع دبستان استان یزد در مهریز برگزار شد.
محمدکاظم رحیمی‌نژاد  در این گردهمایی که با هدف ارزیابی عملکرد آموزشی سال گذشته و سال جاری، سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی برای ورود به سال تحصیلی 92-91 در باغ پهلوان‌پور مهریز برگزار شد، از آغاز ثبت‌نام پایه اول ابتدایی دو ماه زودتر از سال گذشته خبر داد.
وی افزود: امسال با توجه به افزایش یک پایه تحصیلی به مقطع ابتدایی، برای اینکه فرصت برنامه‌ریزی لازم را داشته باشیم و خانواده‌ها تعیین وضعیت شوند و دغدغه‌ای برای ثبت‌نام نداشته باشند، ثبت‌نام پایه اول از اردیبهشت‌ماه آغاز می‌شود.
رحیمی‌نژاد ادامه داد: پیش‌بینی‌ها و کنترل‌های لازم صورت گرفته و با توجه به ابلاغ‌های وزارت آموزش و پرورش، هماهنگی‌های لازم در حال انجام است تا سال تحصیلی خوبی را با کمترین مشکل و محدودیت آغاز کنیم.
وی هم‌چنین در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ساماندهی نیروی انسانی و فضای آموزشی در مدارس استان یزد خاطرنشان کرد: امسال نقل و انتقالات و جابه‌جایی‌های آموزش و پرورش یک ماه و نیم زودتر انجام می‌شود که امروز بخش‌نامه آن به مناطق ابلاغ شد.
برگزاری دوره آموزشی توجیهی و ضمن خدمت برای معلمانی که قرار است پایه ششم یا دوم را در مقطع ابتدایی تدریس کنند از دیگر محورهای ابن گردهمایی بود.
در این همایش هم‌چنین معاونان و کارشناسان مقطع ابتدایی استان یزد به ارائه نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.