گردهمایی دست اندرکاران انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در مهریز برگزار شد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مهریز، گردهمایی اعضای هیئت اجرایی، بازرسی، نظارت و معتدمین فرماندار و اعضای شعب اخذ رای در مهریز برگزار شد.
مهدی کیانی مقدم فرماندار مهریز در این گردهمایی با اشاره به رهنمودها و سخنان رهبر معظم انقلاب در خصوص انتخابات اظهار اميدواري كرد :مردم با حضور يكپارچه خود در شعب اخذ رأي و انتخاب نامزدهاي صالح مورد نظرشان مشت محكمي بر دهان ياوه‌گويان و معاندين اسلام و مسلمين بزنند.
وی افزود: چشمان دشمنان اسلام قبل از انتخابات روي راهپيمايي 22 بهمن بود تا شايد حضور مردم کمرنگ و بي رونق شود اما ملت ايران باری دیگر با حضور حماسی و پرشور خود در راهپيمايي 22 بهمن مشتی محکم به دهان دشمن کوبيد.
فرماندار مهریز با بیان این که عمل به منویات مقام معظم رهبری تنها راه مقابله با فتنه دشمنان است، گفت: مردم باید امروزه پیش از هرزمان دیگربه سخنان مقام معظم رهبری توجه کنند و با حضور آگاهانه و حداکثری خود مشت محکمی دیگر بر دهان کفر و استکبار بزنند.
وی با تأکید بر اینکه همیشه مردم با بصیرت لازم تمام نقشه‌های دشمنان خود را برملا کرده‌اند، ابراز امیدواری کرد: مردم ایران اسلامی و به ویژه شهرستان مهریز با حضور باشکوه خود در پای صندوق‌های رأی بار دیگر نشان خواهند ذره‌ای از آرمان‌های انقلاب و نظام جمهوری اسلامی عقب‌نشینی نخواهند کرد.
در پایان نیز حضّار آموزش های لازم را برای هر چه باشکوه تر برگزار شدن انتخابات فراگرفتند.

خبرگزاری فارس