گردهمایی بانوان مهریزی با محوریت مشارکت حداکثری در انتخابات برگزار شد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مهریز، گردهمایی بانوان مهریزی با محوریت مشارکت حداکثری در انتخابات، شرکت دانش آموزان مهریزی در انتخابات نمادین و ... از جمله اخبار انتخاباتی شهرستان مهریز است.
فرماندار مهریز در این مراسم با تأکید بر اینکه مردم همواره با بصیرت لازم تمام نقشه‌ های دشمنان خود را برملا کرده‌ اند، ابراز امیدواری کرد: مردم ایران اسلامی و به ویژه شهرستان مهریز با حضور باشکوه خود در پای صندوقهای رأی بار دیگر نشان دهند که ذره ‌ای از آرمانهای انقلاب و نظام جمهوری اسلامی عقب ‌نشینی نخواهند کرد.
مهدی کیانی مقدم تصریح کرد: با توجه به شرایط ویژه منطقه و این که امروز ملت ایران به عنوان الگویی برای دیگر ملل مسلمان به شمار می ‌رود، لازم است با شرکت در انتخابات پیش رو موجب دلگرمی ملت ‌های اسلامی شویم.
وی افزود: همه مقدمات و تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی پرشور، باشکوه و سالم در شهرستان مهریز با همکاری و هماهنگی بسیار خوب همه ادارات و نهادهای شهرستان مهریز فراهم شده است.
کیانی مقدم عنوان کرد: بیش از هزار نفر از عوامل اجرایی، بازرسی، نظارت، پشتیبانی، حفاظتی و امنیتی، دست‌ اندرکار برگزاری انتخابات در شهرستان مهریز هستند.