کمک خیران مهریزی برای آزادی زندانیان +تصاویر

خیران مهریزی در این جشن کمک به آزادی زندانیان 110 میلیون تومان به صورت نقدی کمک کردند و یک خیر نیز آزادی 2 زندانی زا عهده دار شد.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري مهريز ، مدیر ستاد دیه استان یزد گفت: در این استان 220 محکوم جرائم غیر عمد داریم که برای فراهم شدن زمینه آزادی آنها 46 میلیارد تومان نیاز است و در شهرستان مهریز نیز 12محکوم مالی جرائم غیر عمد هست که برای آزادی آنها به 3 میلیارد تومان نیاز است .
افشون افزود: پارسال در شهرستان مهریز با کمک خیران زمینه آزادی 13 نفر از زندانیان جرائم غیر عمد فراهم شد.

همچنين فرماندار مهريز با اشاره به اينكه یکی از چالش‌های موجود در کشور، مسئله زندانیان است که مشکلاتی را هم گریبان‌گیر خانواده آن‌ها می‌کندافزودآزاد سازی زندانیان جرائم غیر عمد و جلب کمکهای کاربردی خیرین برای توانمند سازی عرصه حمایت ، یک‌تلاش مقدس برای احیاء و صیانت عزت و کرامت بشریِ گرفتار ترین اقشار اجتماع است.

 رضا زار عزاده گفت زندانیان بسیاری به دلیل جرایم غیرعمد از جمله پرداخت مهریه، نفقه و چك در زندان‌ها محبوس هستند که این افراد روحیه خود را از دست داده و به مرور زمان به افراد سرخورده و گوشه‌گیر تبدیل می‌شوند.

زارع زاده مهريزي با بيان اينكه فعالیت‌های ستاد دیه برای آزادسازی زندانیان غیرعمد نماد انفاق و ادای حقوق اجتماعی است گفت همت نیکوکاران‌ شهرستان در جهت آزادسازی زندانیان جرائم‌غیر عمد، حمایت از خانواده های بی بضاعت و ارتقاء توان حمایتی مجموعه مردم نهاد نسبت به سال گذشته بسیار متفاوت و روبه رشد مي باشد.

اين مقام مسئول بيان كرد به همت ستاد دیه شهرستان در سال 96 مقدمات آزادی 14 نفر و در سال 97 مقدمات آزادي 13 نفر از زندانیان جرایم غیرعمد مهريزي با مبلغي بيش از 5 ميليارد تومان فراهم شد.


رمضانی خیر صنعتگر که زمینه آزادی دو زندانی دربند عهده دار شد.