کسب رتبه اول استان در راهیابی هنرستانهای کاردانش مهریز به مراکز آموزش عالی

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مهریز، مدیر آموزش و پرورش مهریز گفت: آموزش و پرورش این شهرستان موفق به کسب رتبه اول استان در زمینه راهیابی هنرستانهای کاردانش به مراکز آموزش عالی فنی و حرفه ای در کنکور ۱۳۹۱ شد.
حسن حاضری افزود: بنابر اعلام اداره کل آموزش و پرورش استان یزد این شهرستان در بین ۱۷ شهرستان و منطقه استان با ۵۰/۸۲ درصد قبولی رتبه اول استان را کسب نمود و منطقه مروست با ۳۷/۱۴ و شهرستان میبد با ۳۱/۹۷ درصد رتبه های دوم و سوم استان را کسب نمودند.
مدیر آموزش و پرورش مهریز افزود: هنرجویان هنرستان دخترانه الزهرا مهریز در رشته مدیریت و برنامه ریزی خانواده شاخه کاردانش استان یزد در آموزشکده های فنی دولتی استان با ۱۰۰ درصد قبولی رتبه اول استان را از بین ۱۲ آموزشگاه کاردانش استان کسب نمودند.
حاضری ادامه داد: همچنین هنرجویان این آموزشگاه در رشته نقشه کشی ساختمان با ۸۶/۹۲ درصد قبولی رتبه اول استان را از بین ۴۵ آموزشگاه کاردانش استان کسب نمودند.
وی افزود: در رشته تعمیر خودرو هنرجویان هنرستان پسرانه شهید نیافر مهریز رتبه نخست استان را کسب نمودند همچنین در رشته تابلو سازی برق صنعتی موفق به کسب رتبه دوم هنرستانهای پسرانه  استان شدند.
مدیر آموزش و پرورش مهریز با بیان اینکه بهترین دانش، علمی است که در عمل به کار آید  ضمن تبریک این موفقیت بزرگ به مدیران، پرسنل و هنرجویان عزیز و گرانقدر هنرستانهای کاردانش شهرستان از کلیه همکاران ارجمندی که در امر آموزش شاخه کاردانش آموزش و پرورش قبول مسئولیت نموده و در سایه همت و تلاششان این شاخه در شهرستان با کسب موفقیتهای فراوان در عرصه های مختلف حائز جایگاهی ممتاز و منحصربفرد در سطح استان و کشور گردیده است به ویژه کارشناسان کاردانش اداره کل آموزش و پرورش استان تقدیر نمود.