کاشی پرسپولیس مهریز قهرمان سومین مرحله رقابت‌های لیگ کورسی جوانان در مواد پیست

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مهریز، سومین مرحله از رقابت‌های لیگ کورسی جوانان در مواد پیست با کسب مقام قهرمانی توسط تیم کاشی پرسپولیس مهریز در رده‌بندی تیمی به اتمام رسید.
سومین مرحله از رقابت‌های لیگ کورسی جوانان در مواد پیست از نهم مرداد ماه به مدت سه روز در پیست دوچرخه سواری مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد که در پایان رده‌بندی تیم های شرکت‌کننده اعلام شد.
بر این اساس، تیم کاشی پرسپولیس مهریز با ۴۱۷۱ امتیاز، تیم ترافیک تهران با ۳۱۰۳ امتیاز و پتروشیمی تبریز با ۲۹۶۱ امتیاز به ترتیب حائز رتبه‌های اول تا سوم شدند.
تیم مقاومت همدان نیز با ۲۲۷۹ امتیاز، تیم هیئت بروجرد با ۲۲۵۶ امتیاز، صنعت مس کرمان با ۲۳۰۳ امتیاز، مهرطلبان یزد با ۱۹۸۶ امتیاز، هیئت قزوین با ۱۶۴۲ امتیاز، سیمرغ نیشابور با ۱۱۵۳ امتیاز و  تیم هیئت بوشهر با ۳۷۲ امتیاز به ترتیب رتبه‌های بعدی این دوره از رقابت‌ها را از آن خود کردند.
مقام‌های کسب شده توسط دوچرخه سواران تیم کاشی پرسپولیس در مواد این دوره از مسابقات نیز به این شرح است: در ماده ۲۰۰ متر ابوالفضل زارع‌زاده از تیم کاشی پرسپولیس مهریز مدال طلا بر گردن آویخت.
در ماده سه کیلومتر تعقیبی انفرادی هم محمد اسماعیل چایچی با زمان سه دقیقه و ۳۵ ثانیه و ۹۹ صدم ثانیه و یاسر اسدنیا با زمان سه دقیقه و ۴۲ ثانیه و ۵۹ صدم ثانیه هر دو از تیم کاشی پرسپولیس مهریز دوم و سوم شدند.
در ماده دور امتیازی محمد اسماعیل چایچی از تیم کاشی پرسپولیس مهریز قهرمان شد و مهدی رجبی هم از تیم کاشی پرسپولیس مهریز بر سکوی سوم ایستاد.
در ماده یک کیلومتر امیرحسین شفیعی از تیم کاشی پرسپولیس مهریز با زمان یک دقیقه و هشت ثانیه و ۲۷ صدم ثانیه مقام اولی را از آن خود کرد.
در ماده چهارکیلومتر تعقیبی تیمی هم تیم کاشی پرسپولیس مهریز با زمان چهار دقیقه و ۴۱ ثانیه و ۸۶ صدم ثانیه بالاتر از دیگر رقیبان، افتخاری دیگر برای ورزش یزد کسب کرد.
شهرستان مهریز قطب ورزش دوچرخه‌سواری استان یزد حتی کشور است و طی سال‌های اخیر با تربیت ورزشکارانی در این رشته توانسته به مقام‌های قهرمانی متعددی در سطح کشور حتی بین‌الملل دست یابد.