به مناسبت بزرگداشت چهلمين سالگرد پيروزي انقلاب :

کارگروه روستا و محرومیت‌زدایی تشکیل شد

اعضای کارگروه روستا و محرومیت زدایی کمیته امداد امام(ره) مهریز به مناسبت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی در این نهاد گرد هم آمدند.

اعضای کارگروه روستا و محرومیت زدایی کمیته امداد امام(ره) مهریز به مناسبت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی در این نهاد گرد هم آمدند.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري مهريز:رئیس کمیته امداد امام(ره) مهریز در جلسه کارگروه روستا و محرومیت‌زدایی، لزوم گرامیداشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی و انتقال ارزش‌های این انقلاب به نسل جوان را متذکر شد و گفت: انقلاب به سن بلوغ و تکامل رسیده است. شایسته است هر اداره و نهاد، در حوزه کاری خود به تبیین دستاوردها بپردازد و در انتقال ارزش‌های انقلاب به نسل جدید بکوشد.

احمد ایزدی افزود: کمیته امداد امام(ره) مهریز در ایام دهه مبارک فجر و برای گرامیداشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی برنامه‌های متنوعی برای گروه‌های هدف خود تدارک دیده است. ازجمله جشن انقلاب با حضور زنان سرپرست خانوار و دانش آموزان تحت پوشش، همایش درمورد چگونه انقلاب را حفظ کنیم، برگزاری اردوهای زیارتی و نیز مسابقات ورزشی و کتاب‌خوانی که توسط کانون فرهنگی امام حسن مجتبی(ع) این نهاد در ایام دهه مبارک فجر برگزار می‌شود.  

دیگر اعضای کارگروه نیز در این جلسه لزوم مشارکت بخش‌های کارگری، صنایع، نهادهای حمایتی و آحاد مردم و عدم موازی کاری و کلیشه‌ای بودن برنامه‌ها را موردبررسی قرار دارند تا پس از جمع‌بندی به فرمانداری و اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ارسال کنند.  

بازدید از بخش صنعت شهرستان توسط گروه اقتصادی اداره کار و رفاه و امور اجتماعی، بررسی مشکلات جامعه کارگری و به‌روزرسانی خدمات فنی و مهندسی، پرداخت تسهیلات مقاوم‌سازی مسکن روستایی توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و نیز بازدید از مددجویان سالمند کمیته امداد امام(ره) ازجمله برنامه‌های این کارگروه برای دهه مبارک فجر است که در این جلسه مطرح شد.