فرماندار مهریز در دیدار با کارکنان اداره بهزیستی مهریز گفت : خدمت کردن در بهزیستی توفیقی است که نصیب هر کس نمی شود .

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مهریز،  ˈسیدمحمدرستگاریˈ گفت : بهزیستی یک از ادارات پرمشغله ای است که خدمت در آن دارای اجر اخروی زیادی می باشد .

وی با اشاره به اینکه این اداره جوابگوی بسیاری از گروه ها به خصوص نیازمندان است خاطرنشان کرد : رسیدگی به نیازمندان یکی از وظایف این دولت می باشد و مشکلات پیش روی این اداره باید رسیدگی و مرتفع شود .

فرماندار مهریز ضمن قول مساعد جهت رسیدگی به مشکلات مطرح شده موافقت نمود و گفت : در اولین فرصت از مراکز تخصصی بازدید و از نزدیک در جریان مشکلات قرار خواهد گرفت .

همچنین در این دیدار رییس اداره بهزیستی شهرستان مهریز گزارشی از فعالیت های این اداره را ارائه نمود که مهمترین محورهای گزارش ارائه شده در خصوص عملکرد سال ۹۲ بهزیستی در چهار حوزه تخصصی توانبخشی ، اجتماعی ، پیشگیری و مشارکت های مردمی و اشتغال مددجویان و توانخواهان بود .

ˈعلیرضا علیزادهˈ ضمن برشمردن فعالیت های خاص اداره به بیان مشکلات اداره بهزیستی شهرستان و معلولین نظیر عدم مناسب سازی معابر شهری خصوصاً بانکها و عابر بانکها ، عدم تخصیص کامل اعتبارات عمرانی در طول سال گذشته ، مشکلات مرکز تخصصی توانبخشی هفتم تیر شهرستان ، مشکلات زیر ساخت پروژه های مسکن معلولین شهرستان و … پرداخت و خواستار حمایت بیشتر فرماندار شهرستان در این خصوص شد .