به گزارش روابط عمومي فرمانداري مهريز به نقل از صبح مهریز ، در راستای تحقق منویات و توصیه های موکد مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت راه اندازی کاروان های راهیان نور و حضور اقشار مختلف در مناطق عملیاتی دفاع مقدس و مشهد شهیدان والامقام این کار در مهریز صورت گرفت .

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان مهریز در جمع اعضای این کاروان طی سخنانی به اهمیت طرح راهیان نور و حضور مردم ولایتمدار در میادین هشت سال دفاع مقدس اشاره و بر ادامه این برنامه تاکید کرد .

سرهنگ " علیرضا زارع " افزود: یکی از مهمترین و موثرترین فعالیت های فرهنگی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ، وجود کاروان های راهیان نور و حضور اقشار مختلف مردم و بخصوص جوانان در این برنامه معنوی و ارزشی است .

وی خاطر نشان کرد: حضور در صحنه های دفاع مقدس در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و ایستادگی در برابر دشمنان و همچنین انتقال مفاهیم والای دفاع مقدس به همگان و بخصوص نسل جوان خیلی اثر بخش است .

این مسئول تصریح کرد: عزت ایران اسلامی به ایثار و فداکاری رزمندگان شجاع اسلام در  هشت سال دفاع مقدس و جانفشانی شهیدان سربلند انقلاب اسلامی مدیون است و فلذا باید همواره در حهت تحقق اهداف آنها گام نهاد و پاسدار حرمت خون شهیدان بود .

زارع در ادامه برای اعضای این کاروان آروزی موفقیت کرد تا از لحظه لحظه حضور خود در مناطق عملیاتی استفاده لازم را بیرند و با اهداف و آرمان های شهیدان تجدید میثاقی تازه داشته باشند .