با ریاست فرماندار مهریز و اعضای تنظیم بازار شهرستان چهارمین جلسه تنظیم بازار درسال جاري در محل فرمانداري برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مهریز، سید محمد رستگاری فرماندار مهریز در این جلسه بر اهمیت موضوع تنظیم بازار و تامین و توزیع به موقع ارزاق عمومی در شرایط موجود تاکید و بر رعایت تكريم و حقوق شهروندی و جلوگیری از هرگونه نارضایتی و سوء استفاده برخی افراد توصیه نمود.

 فرماندار مهریز در ادامه با برشمردن شرایط موجود، راه برون رفت از برخی مشکلات را پیش‌بینی وضع موجود، آینده نگری و رصد و پایش بازار و تهیه گزارش تحلیلی عنوان نمود و به تمامی اعضا دستور داد با توجه به وظایف هر دستگاه گزارشات مبسوط را ارائه نمایند.

 بالاترین مقام اجرایی شهرستان افزود؛ زمينه هايي که موجب نارضایتی مردم را در پی دارد باید شناسایی قبل از به وجود آمدن هر مشکل، چاره اندیشی کنیم که این از وظایف هر یک از دستگاههای عضو کمیته تنظیم بازار است کار دستگاهها باید دو سویه باشد تمامی جوانب در نظر گرفته شود ادارات باید در حوزه کاری خویش پیش بینی، پیشگیری و آینده نگری و ارائه راهکار را در دستور کار خود قرار داده و گزارشات لازم را در موعد مقرر اعلام نمایند.

در ادامه حبيب الله خلفايي رييس اداره صنعت و معدن و تجارت مهريز گزارشی از وضعیت موجود قیمت کالاها همچنین اقدامات صورت گرفته در سال جاری را بیان کردودر پايان مصوباتي جهت اجرا تعيين گرديد