کاظم سبحان زاده پیشکسوت روابط عمومی شهرستان مهریز گفت ،روابط عمومی در هر دستگاه اجرایی و تشکل های مختلف نقش اساسی در ارتباط بین آن مجموعه با مخاطبان دارد و فعالیت خوب آن نقش اساسی در معرفی و ارتباط بیشتر مردم با مسوولان دارد .

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مهریز کاظم سبحان زاده  که دارای سوابق کاری   در روابط عمومی آموزش و پرورش ،روابط عمومی ستاد نمازجمعه ، روابط عمومی هیات فوتبال استان یزد ،روابط عمومی هیات های مختلف ورزشی و ورابط عمومی انجمن صنفی مدیران مسوول نشریات می باشد  به مناسبت هفته ارتباطات و روابط عمومی گفت:

همه ساله از 27 اردیبهشت ماه لغایت سوم خرداد به عنوان هفته ارتباطات و روابط عمومی ، برنامه های مختلفی در سطح کشور در خصوص اهمیت موضوع و بررسی راه های ارتقا در این زمینه صورت می گیرد .

قطعا در خصوص اهمیت کار روابط عمومی در دستگاه های مختلف اجرایی و حتی تشکل ها مطالب علمی زیادی بیان شده و بر کسی پوشیده نیست .

بدون شک برای اینکه بتوانیم مردم را در جریان فعالیت ها قرار داریم باید دارای روابط عمومی قوی باشیم و متولیان این بخش با ارتباط جدی با رسانه های گروهی بهتر و زودتر می توانند به اهداف خود برسند .

یکی از مشکلاتی که هم اکنون وجود دارد بخش زیادی از دستگاه های اجرایی در سطح کلان فاقد متولی اختصاصی در این امر هستند و بعضا یک فرد باید علاوه بر سایر کارها به برنامه های روابط عمومی نیز بپردازد .

به نظرم با عنایت به اهمیت و کارکرد روابط عمومی باید ساختارها در ادارات و نهادها طوری تعریف شود که بیش از گذشته به پست روابط عمومی اهتمام صورت گیرد .

مطلب بعدی در این رابطه وجود افراد علاقمند ، وقت گذار و آموزش دیده در پست روابط عمومی است که اگر این امر محقق شود بخش زیادی از مشکلات مرتفع می شود .

طی سال های اخیر توجه خوبی به روابط عمومی ها شده و قطعا باید شتاب گیرد که انجام این مهم به نفع نظام و انقلاب مقدس اسلامی و دستگاه های مختلف است .

امیدواریم با همت مسوولان تهمیداتی اندیشه شود که روابط عمومی ها وارد متن شده و کمتر در حاشیه باشند و بتوانند وظایف خطیر خود را به بنحو احسن انجام دهند .