پیام نوروزی امام جمعه مهریز در آستانه سال 1391

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مهریز، حجت الاسلام و المسلمین علی برهان امام جمعه مهریز در آستانه سال 1391 پیامی صادر کرد.
در این پیام آمده است:
نوروز و بهار، این رستاخیز طبیعت که جلوه ای از جمال ربوبی است فرا می رسد و همه موجودات سرود تسبیح و تقدیس الهی را سر می دهند و طراوت، زیبائی و سرسبزی همه جا را فرا می گیرد تا نوید بخش زندگی و حیات مجدد برای درس آموزان مدرسه ی خلقت و طبیعت باشد، بهار یادآور روزی نو، تجدید زندگی و فرصتی مغتنم برای اندیشیدن به دگرگونی طبیعت است.
در لحظه تحویل سال در سایه وجود پر برکت آقا علی بن موسی الرضا(ع) و اطاعت از منویات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی با همدلی و وحدت مردم آگاه و فرهیخته کشورمان، موجبات عزت و سربلندی روز افزون ایران اسلامی را فراهم آوریم.
اینجانب ضمن تقدیر و تشکر از مردم شهرستان مهریز به خاطر حضور حماسی در انتخابات و مشارکت کم نظیر، حضور آرام و بی تنش همه اقشار و آحاد را ارج نهاده و بر آن افتخار می کنم و قاطعانه اعلام می نمایم این بار پر شکوه ترین، امن ترین و بیشترین حضور و مشارکت در طول ادوار گذشته انتخابات مجلس رقم خورد تا این حضور پرشور خط بطلان بر همه کج اندیشی ها و باروهای خشونت آمیز بکشد، ملت بزرگ ایران، سیلی محکمی بر استکبار زد تا دیگر بار اثبات کند شکست ناپذیری ایران اسلامی، مرهون هدایت های الهی ولی امر مسلمین جهان و لبیک رسای امت به امام خود است.
در پایان سال جدید را به همگان تبریک می گویم.
علی برهان
امام جمعه مهریز