پیام مشترک امام جمعه و فرماندار مهریز: مردم حضوری گسترده در انتخابات نهم مجلس داشته باشند

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مهریز به نقل از خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام علی برهان و مهدی کیانی مقدم با صدور پیام مشترکی ضمن دعوت از مردم مهریز برای شرکت گسترده در انتخابات، بر انتخاب اصلح و انتخابی هوشیارانه تاکید کردند.
در این پیام آمده است: مجلس در نظام جمهوری اسلامی ایران از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و محور بسیاری از تصمیم گیری‌هاست که چراغ هدایت دولت و ملت را به دست دارد بر همین اساس مردم شریف ایران اسلامی باید بدانند و مطمئن باشند که هر یک رای آنان در سرنوشت کشور و آینده نظام اسلامی موثر است و انتخابات پرشور و سرنوشت‌ساز از مجموع همین تک رای‌های افراد و انتخاب افراد اصلح از میان نامزدها شکل خواهد گرفت.
در بخش دیگری از این پیام همچنین آمده است: چشمان دشمنان اسلام قبل از انتخابات روی راهپیمایی 22 بهمن بود تا شاید حضور مردم کمرنگ و بی‌رونق شود اما ملت ایران بار دیگر با حضور حماسی و پرشور خود در راهپیمایی 22 بهمن، مشتی محکم به دهان دشمن کوبید.
در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: در این حال، عمل به منویات مقام معظم رهبری تنها راه مقابله با فتنه دشمنان است و مردم باید امروز پیش از هر زمان دیگر به سخنان مقام معظم رهبری توجه کنند و با حضور آگاهانه و حداکثری خود مشت محکمی دیگر بر دهان کفر و استکبار جهانی بزنند.
در این پیام هم‌چنین آمده است: حضور آگاهانه و گسترده مردم در پای صندوق‌های اخذ رای، تایید ولایت‌مداری و ایستادگی مردم در برابر دشمنان، بی‌اثر بودن تحریم‌ها و اقتدار ایران اسلامی است.
در این پیام ضمن دعوت از عموم احزاب و جریان‌های سیاسی به پیروی از فرمایشات مقام عظمای ولایت مبنی بر رعایت اخلاق انتخاباتی و تقوای سیاسی، اعلام شده است تا احزاب به برگزاری انتخاباتی پرشور کمک کنند.
فردا 47 شعبه در سطح شهر و روستاهای شهرستان مهریز از جمله سه شعبه مسجدجامع باغ‌بهار، زینبیه مزویرآباد و مسجد براستین در سطح شهر وظیفه اخذ رای مردم شهر دارالولایه مهریز را بر عهده دارند.

خبرگزاری فارس