پیام قدردانی فرماندار مهریز از حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن
به گزارش روابط عمومی فرمانداری مهریز، مهدی کیانی مقدم فرماندار مهریز درپیامی از حضور گسترده مردم دارالولایه در راهپیمایی 22 بهمن قدردانی کرد.
در این پیام آمده است
مردم شریف شهرستان مهریز؛ راهپيمايي با شکوه شما مردم انقلابی، قدردان، بصير و ولايت مدار در يوم ا... 22 بهمن بيانگر عشق و علاقه به انقلاباسلامی، پيوند مستحکم با نظام اسلامی و همراهی با رهبر فرزانه و حكيم انقلاب ونشانه هوشياري و آمادگي كامل در عرصه دفاع از اسلام عزيز، ارزش هاي انقلاب اسلامي ودفاع همه جانبه از منافع ملي بود و این واقعیت را اثبات کرد که دشمنان نظام وانقلاب علیرغم همه تهدیدات، توطئه ها و فتنه هاي گسترده هرگز نتوانسته اند در صفوف فشرده ملت بزرگ ايران كوچكترين رخنه اي ايجاد نمايند و یا اراده پولادین آنها رامتزلزل نمایند و در آینده نیز قطعا نخواهند توانست.
شما مردم آگاه و هوشیارثابت کردید كه هرگاه و هرجا پای منافع و مصالح اسلام و انقلاب و كشور اسلامي به میان آید همچون سه دهه گذشته از عمر پر بركت انقلاب اسلامي و بلکه استوارتر ازهمیشه، بدون توجه به مذهب و قومیت و ... ، همه يكدل و يكپارچه به صحنه مي آيید وپاسخ محكمي به دشمنان و ياوه گويان بين المللي و ايادي و جیره خواران خود فروخته شان در داخل كشور مي دهید.
مردم شهرستان مهریز که همگام باسراسر کشور با حضور پرشكوه و با نشاط خود در اين راهپيمايي عظيم، وحدت و انسجام ملي در صيانت از انقلاب و تحقق آرمان‌هاي بنيانگذار نظام مقدس جمهوري اسلامي را به نمايش گذاشتند و به نداي رهبر و مقتداي خويش لبيك گفتند کمال سپاس و قدردانی را دارم.
مهدی کیانی مقدم
فرماندارمهریز