پیام فرماندار مهریز به مناسبت هفته معلم / معلمان طلایه‌داران پیشرفت کشور هستند

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مهریز، مهدی کیانی‌مقدم در پیامی به مناسبت هفته معلم، معلمان را طلایه‌داران پیشرفت و تعالی کشور دانست و خاطرنشان کرد: ارتقای سطح علمی و معنوی جامعه مرهون تلاش‌های بی‌وقفه معلمان است.
وی اظهار داشت: معلمی شغل نیست بلکه عشق است و معلم باید در این راه بسوزد و با مشکلات و کاستی‌ها بسازد و پیوسته برای تحقق اهداف آموزشی و پرورشی جوانان و نوجوانان تلاش کند.
کیانی‌مقدم خاطرنشان کرد: هفته معلم فرصت مغتنمی است برای ارج نهادن به تلاش، مجاهدت و ایثارگری قشر شریف و زحمت‌کشی که شغل انبیا را برگزیده و بر اوج جان‌ها خط دانش و ایمان می‌نگارند.
وی ضمن تبیین نقش و وظایف دستگاه‌های شهرستان در گرامیداشت هفته معلم افزود: انسان نیز با پذیرش مسئولیت معلمی، نام خویش را در این گروه و در قالب واژه مقدس «معلم» ثبت کرده است.
فرماندار مهریز در ادامه به نمایش گذاشتن نقش شهید مطهری در روشنگری جامعه در تمامی برنامه‌های هفته معلم را مورد تاکید قرار داد و گفت: انتخاب سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری به عنوان روز معلم انتخابی بسیار شایسته و به جا است، شهید استاد مطهری با کوله باری از اندیشه‌های ناب و اصیل اسلامی وارد محیط پرمخاطره دانشگاه شد و با تمام توان و نیرو از اسلام ناب و حقیقی دفاع کرد، او هم در مقابل روشنفکران غرب زده ایستاد و هم در مقابل انسان‌های متحجر که از دین و مقتضیات زمان خویش آگاهی نداشتند.
وی از زحمات و تلاش‌های ایثارگرانه معلمان شهرستان مهریز که منتهی به کسب افتخارات متعدد در عرصه های علمی و فرهنگی برای شهرستان گردیده قدردانی کرد.