سید محمد رستگاری"فرماندار شهرستان مهریز در پیامی آغاز هفته دفاع مقدس ، را تبریک گفت.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری مهریز ؛سید محمد رستگاری دراین پیام آورده است :
پایان شهریور ماه بازتاب خاطرات آغاز هشت سال دفاع مقدس است. روزهایی که ذره ذره خاک میهن اسلامیمان، سربلندی ملتی را شهادت می دهد که سرافرازانه در مقابل دنیای کفر و استکبار، مقاوم تر از کوه ایستادگی نموده و بر بلندای قله ی افتخار، بیرق آزادگی را به اهتزاز درآوردند.
دفاع مقدس، رساترین واژه در قاموس ایستادگی ملت قهرمان ماست و بیانگر ایستادگی و مقاومت بیدار دلانی است که هفت شهر عشق را در هشت بهار آزادگی پیمودند..
آنچه امروز داریم به برکت خون پاک شهدا و تلاش و مجاهدت رزمندگان غیور است و برماست که با یادآوری ایثارگری های این عزیزان در هشت سال دفاع مقدس و آشنا نمودن مردم به خصوص نسل جوان با ارزشها و دستاوردهای دفاع مقدس، تلاش کنیم ارزشهای اسلامی در این هفته جلوه بیشتری داشته باشد.
اینجانب ، با گرامیداشت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس که نمودار مجموعه ای از برجسته ترین افتخارات ملت ایران در دفاع جانانه از مرزهای میهن اسلامی و جانفشانی دلاورمردانه در پای پرچم برافراشته ایران عزیز می باشد؛ سربلند ی و تعالی ملت شهید پرور ایران خصوصا"خانواده معظم شهدا ،ایثارگران و جانبازان عزیز؛ آزادگان سرافراز و مردم ولایت مدار شهرستان مهریز را از خداوند منان مسئلت می نمایم.