سید محمد رستگاری فرماندار مهریز در پیامی سالروز ورودآزادگان سرافرازبه میهن اسلامی را تبریک گفت. متن پیام بشرح ذیل می باشد:

اِنَّ الَّذینَ قالُوا رَبُّنَا اللهُ ثُمَّ اسْتَقامُوا تَتَنَزَّلُ عَلَیْهِمُ الْمَلائِكَةُ اَلاّ تَخافُوا وَ لا تَحْزَنُوا وَ اَبْشِرُوا بِالْجَنَّةِ الَّتی كُنْتُمْ تُوعَدُونَ

26مرداد 1369، برگی دیگر از تقویم انقلاب ورق خورد و یوم اللّه دیگری متولّد شد.این روز مبارک روز شادمانی شهر و مردم، روز شادباش و تبریک، روز وصل و بازگشت به آغوش وطن بود و فوج فوج مردانگی در آن جای می گرفت،  به راستی کدامین ساعت می تواند شکوه آن لحظات را در خود بگنجاند و کدامین تقویم می تواند شوق آن لحظه دیدار را در خود ثبت کند.

بیست وشش مرداد، سالروزآغاز بازگشت کبوتران سبکبالی بود که پس از سال ها تحمل زندان در اسارتگاه رژیم بعثی، قدم به خاک پاک میهن اسلامی خود می گذاشتند.

اینجانب سالروز ورود آزادگان سرافراز به خاک میهن اسلامی را به این عزیزان و خانواده های محترم شان و نیز مردم شهید پرور شهرستان مهریز تبریک و تهنیت عرض می نمایم

اميد است با قدرشناسي از زحمات ايثارگران دلاور، بتوانيم ادامه دهنده راه شهدا، امام شهداء، ایثارگران و آزادگان عزیز باشیم و روحیه فتوت و صلابت را در جامعه گسترش دهیم.