به گزارش روابط عمومی فرمانداری مهريز، سيد محمد رستگاري در این پیام آورده است:

 و امرهم شورا بینهم

نظام اسلامي ايران براساس آموزه‌هاي مكتبي بر دو پايه ايمان پاك و خالص به وحدانيت الهي، و با اتكاء واقعي به مردم شکل گرفته و همواره قوام و دوام خود را متكي به اين دو اصل مي‌داند.

اداره جامعه با رأي مردم، جمهوريت نظام را عينيت بخشيده، و انتخاب مستقيم و غيرمستقيم تمامي مسوولين كشور، توسط مردم اهتمام جمهوري اسلامي را بر جمهوريت نظام نشان مي‌دهدکه در بين نهادهاي انتخابي برآمده از انقلاب اسلامي، شوراهاي اسلامي كشور جايگاه خاصي دارند، زيرا وسيع‌ترين، گسترده‌ترين و مردمي‌ترين بُعد مردم‌سالاري ديني را عيني ساخته‌اند، از اقصي‌نقاط روستايي كشور تا مركز، مشتمل بر شوراهاي روستا، بخش، شهر، شهرستان، استان و عالي‌ استان‌ها و در برگيرنده منتخبين اقشار مختلف اجتماعي، شغلي، قوميتي، جنسيتي، جوان، ميانسال وبزرگسال بوده و تنوع وسيعي از طيف‌هاي مختلف جامعه را در عرصه اي به پهناي كشور گردهم آورده است. اين ظرفيت ناب استواري پايه‌هاي مردمي جمهوري اسلامي را نشان مي‌دهد.

بدینوسیله فرارسیدن نهم اردیبهشت ماه سالروز تاسیس شوراهای اسلامی وروزملی شوراهای اسلامی را به همه اعضای محترم شوراهای شهر و روستا بویژه اعضای شورای اسلامی در شهرستان مهریز تبریک عرض نموده توفیق و سلامتی نمایندگان مردم درشورا های اسلامی  رادر سال " اقتصاد مقاومتی،اقدام و عمل " از خداوند متعال مسئلت می نمایم .