پیام فرماندار مهريز به مناسبت آغاز دهه مبارک فجر چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

سيد محمد رستگاري فرماندار شهرستان مهريزدر پیامی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و آغاز دهه مبارک فجر را تبریک گفت.

سيد محمد رستگاري فرماندار شهرستان مهريزدر پیامی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و آغاز دهه مبارک فجر را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري مهريز"سید محمد رستگاری"دراین پیام آورده است :

 در بیست و دوم بهمن 1357 دنیا شاهد حماسه عظیم ملتی بزرگ در عرصه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی و سیاسی بود که با تمام توان و با رهبری حکیمانه حضرت امام خمینی(ره) و وحدت کلمه ، روزهای ماندگاروفراموش ناشدنی را در تاریخ کشور ایران عزیزجاودانه ساخت .

امروز به برکت انقلاب اسلامي و علیرغم وجود صدها دسیسه اقتصادی، سیاسی و فرهنگی از سوی بدخواهان، ملت ایران امیدوار , مصمم ,استوار و با نشاط در راستای نیل به ایرانی  آباد , توسعه یافته و الگو برای کشورهای اسلامی با عزم و اراده اهنین گام بر میدارد.

دردهه فجر چهلمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي براي اولين بار شاهدافتتاح نمايشگاه توانمندي ها ودستاوردهاي انقلاب اسلامي در شهرستان مهريز هستيم كه در آن گوشه اي از پتانسيل ها و محصولات توليدي شهرستان  براي مردم انقلابي مهريز ارائه  شده است .

اینجانب ضمن تسلیت و تعزیت ایام فاطمیه و بزرگداشت دهه مبارک فجر و با ادای احترام به روح بلند امام راحل و تمام شهدای گرانقدری که درخت تناور این انقلاب با خون آنان آبیاری گردیده ، برای همه فجر آفرینان و بویژه مردم سرافراز،شریف و متعهد شهرستان مهریز آرزوی موفقیت نموده، عزت و سربلندی روزافزون ایران اسلامی  را در سایه عنایات حضرت ولی عصر( عج ) و منویات  مقـــام معظم رهبری (مدظله العالی) از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.