پیام فرماندار شهرستان مهریز به مناسبت فرا رسیدن سال نو
عید نوروز و فرا رسیدن سال نو شمسی را به همه مردم متدین به ویژه خانواده های معظم شهدا ، جانبازان و همه ایثارگران مهریز و مسافرین نوروزی که از مناطق مختلف شهرستان دیدن می کنند تبریک عرض می کنم.
عید نوروز سرآغاز طراوت و جوان و تازه شدن فضای زندگی انسان است . و چه خوب است که همراه با طراوت طبیعت دل و جان ما نیز طراوت پیدا کند ، طراوت جان و دل با ذکر خدا و با درخواست از درگاه باری تعالی و رویاندن نهال خیرخواهی و نیک خواهی برای همه محقق می گردد.
سال 88 یکی از سال های طلایی انقلاب اسلامی بود ، حضور بی نظیر مردم در انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری و رای 40 ملیونی و پیشرفت های گوناگون در عرصه های مختلف نظامی ، سیاسی و اقتصادی و علمی نظام اسلامی را نسبت به سال های گذشته موفق تر کرد ، و بر همین اساس مردم شهرستان مهریز نیز در سال 88 جهش های مختلفی را در زمینه های مختلفی شاهد بودند که مهمترین آنها عبارتند از :
-          افتتاح پروژه عظیم کارخانه سیمان پس از 22 سال با همه و سرمایه گذاری عظیم دولت خدمتگذار.
-          شروع عملیات اجرایی راه آهن یزد – اقلید که در سال 89 تصویب و کارهای قانونی و تخصیص اعتبار برای این پروژه عظیم توسط وزارت راه و ترابری منظور گردیده و عبور آن از شهرستان مهریز که می تواند نقش مهمی در توسعه ی آینده شهرستان داشته باشد.
-          اختصاص کامل بودجه خط انتقال آب زاینده رود به شهرستان مهریز که پروژه در حال انجام است و انشاالله در آینده ای نزدیک مردم از این نعمت آب شرب بهره مند خواهند شد.
-          آغاز احداث چندمین  کارخانه کاشی (7کارخانه) که می تواند در آینده نزدیک مشکل اشتغال جوانان شهرستان را مرتفع کند.
-          تصویب و آغاز احداث شهرک صنعتی 800 هکتاری شهرستان
-          افتتاح کارخانه کاشی اطلس و پیشرفت 80 درصدی بزرگترین کارخانه کااشی در استان یزد که نقش مهمی در ایجاد اشتغال دارد.
در پایان ضمن آرزوی تعالی روح ملکوتی حضرت امام (ره) و شهدای انقلاب اسلامی و موفقیت نظام مقدس جمهوری اسلامی به ویژه مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای از پروردگار عالم را مسئلت دارم ، اینجانب به عنوان خدمتگذار و نوکر شما مردم خوب و متدین درخواست دارم همچون گذشته هوشیارانه ، خردمندانه و مدبرانه تحت فرامین ولی امر مسلمین با ارائه رهنمودها و پیشنهادات به مسئولین زمینه رشد و تعالی همه جانبه شهرستان را مهیا کنیم.
مقدم ، از پیشگاه آن دگرگون کننده جان ها ، احیاگر قلب ها و روشنایی بخش جان ها؛ احسن الحال را برای تمامی هموطنان مسئلت می نمایم.
احمدعلی زارع زاده
فرماندار شهرستان مهریز