"سید محمد رستگاری" فرماندار مهریز با صدور پیامی فرا رسیدن 12 فروردین روز جمهوری اسلامی را گرامی داشت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مهریز متن پیام بشرح ذیل می باشد

بسمه تعالی

12 فروردين ماه يادآور خلق حماسه سياسي بزرگی به دست ملت قهرمان، متدين و ولايت‌مدار ایران اسلامی براي استقرار و تثبيت نظام مقدس جمهوري اسلامي بود. روزی که یکی از بزرگترین و ماندگارترین اعیاد خجسته ملی و انقلابی ملت در تاریخ افتخاراتشان رقم خورد.

راي مردم به نظام مقدس جمهوري اسلامي، راي به برپایی حکومت اسلامی بودکه در قامت بنيان گذار کبير انقلاب اسلامي امام خميني(ره) تجلي يافت و امروز نيز با زعامت مقام معظم رهبري (مد ظله العالي) تداوم دارد.

تشكيل جمهوري اسلامي نه تنها اراده ملت را بر سرنوشت خود به اثبات رساند وبراي آنان استقلال و آزادي را به ارمغان آورد، بلكه اميد را در دل محرومان و مستضعفان جهان برافروخت.

امروز با گذشت سی و شش سال از استقرار اراده امت اسلامي ايران بر سرنوشت خويش با وجود توطئه‌ها و دسيسه‌هاي بي‌شمار دشمنان اسلام و اين مرز و بوم، همچنان و بيش از گذشته شاهد عشق و علاقه و حمايت فرزندان انقلاب اسلامي از اين هديه گرانقدر الهي هستيم .

اینجانب ضمن تبریک مجدد سال جدید وگرامیداشت فرا رسیدن دوازدهم فروردین،روز جمهوری اسلامی در سال »دولت و ملت، همدلی و همزبانی » برای دولتمردان تدبیر و امیدو آحاد ملت ایران اسلامی به ویژه مردم شریف شهرستان مهریز سعادت و بهروزی را از درگاه خداوند منان مسئلت دارم.