به گزارش روابط عمومي فرمانداري مهريز:سید محمدرستگاری فرماندار شهرستان مهریز طی پیامی از مردم مؤمن و متدین و انقلابی این شهرستان جهت حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن ماه تقدیر و تشکر کرد.متن پیام بدین شرح می باشد:
 "بسمه تعالی"
مردم غیور و قدرشناس شهروروستاهای بخش مرکزی شهرستان مهریز، در سی و هشتمین سالروز پیروزی شکوهمندانقلاب اسلامی بار دیگر با حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن ماه برگ زرین دیگری بردفتر افتخارات خود در تاریخ انقلاب اسلامی  به ثبت رساندند و با وحدت و همبستگی، عزت و عظمت و اقتدار میهن عزیزمان  را همچون مردم اقصی نقاط کشور اسلامی در برابر چشم جهانیان به نمایش گذاشتند.
 درودفراوان بر مردم عزیز مهریز که با شور و نشاط ،  شعار حریت و آزادگی  را یکپارچه و متحد باتمام وجود فریاد کشیدند. اینجانب با شکرگزاری به درگاه ایزد منان; بدینوسیله از حضور ارزشمند همه اقشار مختلف شهرستان مهریز اعم از علما، روحانیون، خانواده های معظم شهدا، ایثارگران، اصحاب رسانه ، فرهنگیان، اساتید و دانشجویان، دانش آموزان ، کارگران، کشاورزان، ورزشکاران، هنرمندان، نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی، صنعتگران،بسیجیان، اصناف شهرستان بویژه انجمن صنفی رانندگان و...  و  نیزمسئولان و کارمندان دستگاه های اجرایی صمیمانه تقدیر و تشکر می نمایم.
فرماندار شهرستان مهریز