پیام تسلیت فرماندار مهریز به مناسبت درگذشت مرحوم مهندس قندهاری

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مهریز، مهدی کیانی مقدم در پیامی درگذشت مرحوم مهندس قندهاری را به مردم استان دارالعباده تسلیت گفت.

متن کامل این پیام بدین شرح می باشد:

خبر تلخ و ناگوار درگذشت مرحوم مهندس قندهاری دومین استاندار بعد از انقلاب اسلامی و مشاور وزیر کشور در کابینه شهید رجایی، مردی پرتلاش در عرصه های کار و خدمت، مردم شهرستان مهریز را نیز غمگین نمود.
اینجانب از طرف مردم شهردارالولایه مهریز این حادثه غم انگیز را به مردم شريف و ولايتمدار ديار دارالعباده يزد به ويژه به خانواده گرامي ايشان تسليت عرض نموده و از درگاه حضرت حق، براي بازماندگان، صبری جميل و براي آن عزيز سفر كرده، غفران و رحمت الهي را مسئلت مي نمايم.
انشاءا... اين خدمات پر ارزش ایشان به عنوان باقيات الصالحاتي براي آن سالك راه حق، نزد خداوند متعال محفوظ خواهد ماند.


مهدی کیانی مقدم

فرماندار مهریز

 


لازم به ذکر است مراسم گرامیداشت ایشان پنج شنبه 8 اردیبهشت ماه نیز ساعت 8 الی 10 صبح در  مسجد روضه محمدیه یزد برگزار خواهد شد.
گفتنی است، حمید قندهاری دومین استاندار بعد از انقلاب اسلامی پس از تحمل یک دوره بیماری هفته گذشته در تهران درگذشت.
 
وی  از سال 1346 در سمت های مختلفی نظیر استاندار استان یزد، مشاور استانداری ایلام، مدیرعامل و عضو هیئت مدیره سیمان فارس و خوزستان، مشاور رئیس سازمان برنامه و بودجه و سرپرست معاونت و قائم مقام رئیس  سازمان در امور مناطق، نماینده جهاد دانشگاهی و مدیر طرح منطقه ای فولاد مبارکه، نماینده ستاد انقلاب فرهنگی درکمیته برنامه ریزی رشته شهری و منطقه ای، مجری و مشاور طرح تشکیل دفتر فنی مدیریتی- برنامه‌ریزی مشارکتی تحول و توسعه بهاباد برای اجرای ماده 88 و مجری طرح احداث کمربند سبز اطراف شهر بهاباد حضور داشته است.