پیام تبریک فرماندار مهریز برای دانش آموزان افتخارآفرین مهریزی در کنکور سراسری 91

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مهریز، در پی افتخارآفرینی دانش آموزان مهریزی در کنکور سراسری 91 فرماندار مهریز با صدو.ر پیامی این موفقیت را تبریک گفت.
متن کامل پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
فتح سكوهاي برتر علمي و آموزشي و كسب رتبه های برگزيده كنكور همچون سالیان گذشته توسط دانش آموزان خوش آتیه و با استعداد شهرستان مهریز، نشان لياقت، همت و تلاش بي شائبه آنان، والدین، معلمان و جامعه فرهنگی دیارمان است.

بي گمان مهریز عزيز و ايران سربلند با تكيه بر چنين استعدادهاي والايي، برگ هاي زريني از توسعه، عزت و غرور را در تاريخ هميشه درخشان خود به ثبت خواهد رساند، چرا كه شما ادامه دهنده ي راه و آرمان شهداي علمي و همه ي نخبگاني هستيد كه با طي مراحل مختلف علمي، در راستاي استقلال و سربلندي ايران عزيز گام بر مي دارند.
اينجانب كسب اين موفقيت  بزرگ را به شما عزيزان، خانواده محترم و مربیان و معلمان دلسوز، مشفق و تلاش گرتان، کادر آموزش و پرورش شهرستان و تمامي مردم خطه ي نخبه پرور مهریز تبريك و شاد باش عرض مي نمايم و از خداوند سبحان توفيق بيش از پيش شما را در تداوم آرمان هاي امام راحل با تكيه بر رهنمودهاي مقام معظم رهبري ( مد ظله العالي ) در عرصه جهاد علمي و استقلال و شكوفايي ايران اسلامي، مسالت دارم.


مهدی کیانی مقدم
فرماندار مهریز