پيام فرماندار شهرستان مهريز به مناسبت هفته دولت

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مهریز، مهدی کیانی مقدم فرماندار مهریز پیامی به مناسبت هفته دولت صادر کرد که بدین شرح می باشد:
باسمه تعالی
‹‹ این مناسبت هفته دولت ما یکی از تصادف‏های پرمعناست. هفته دولت این کشور یادبود شهادت دو شخصیت دولتی برجسته است... در کشور ما هفته دولت، هفته ولادت دولت نیست. جاهای دیگر اگر بخواهند، چنین روزی و چنین مناسبتی بگذارند، قاعدتا ولادت دولت، یا مثلاً کار برجسته‏ای که دولت انجام داده، این را به عنوان هفته دولت معین می‏کنند، اما ما آمدیم و هفته دولتمان را یادبود شهادت قراردادیم. این چیز خیلی پرمعنا و مهمی است؛ این معنایش آن است که راه ما را، همین خصوصیات است.››
مقام معظم رهبري

دوم تا هشتم شهريورماه مقارن با ايام شهادت شهيدان گرانقدر رجائي و باهنر كه به نام هفته دولت نامگذاري گرديده از يك طرف به دليل انتساب اين ايام به اين دو شهيد برجسته مايه فخر و مباهات كارگزاران دولت است و از سوي ديگر حاوي اين پيام مهم است كه دولت مطلوب اسلامي دولتي است كه ويژگي اصلي دولتمردان آن همان خصوصياتي باشد كه شهيدان رجائي و باهنر به آن آراسته بوده و جان خويش را در راه اعتقادات راسخ خود به مباني دين مقدس اسلام فدا نمودند .
اينجانب ضمن گراميداشت ياد و خاطره همه شهداي عزيز دولت به ويژه رجائي و باهنر به روان پاك همه آنان درود فرستاده و با تبريك اين مناسبت به عموم كاركنان محترم دولت  از درگاه خداوند متعال توفيق ادامه راه اين عزيزان را در خدمت بي منت و صادقانه به مردم شريف و بزرگوار تحت زعامت مقام معظم رهبري و عنايات حضرت ولي عصر (عج)  آرزومندم .


مهدي كياني مقدم
فرماندار شهرستان مهريز