پيام فرماندار به مناسبت روز خبرنگار

بسم الله الرحمن الرحيم
ن والقلم و ما يسطرون
بادرود و صلوات به پيشگاه مقدس پيامبر عظيم الشأن اسلام و ائمه معصومين(ع) هدايتگران واقعي بشر وسلام به روح مطهر امام خميني(ره)رهبر كبير انقلاب شكوهمند اسلامي‘ مقام عظماي ولايت وهمه شهداي گرانقدر راه فرهنگ‘انديشه و مبارزه كه با خون پاك خود آزادي را براي بشريت به ارمغان آوردند.  پاكترين درودها به محضر  فرهيختگان فعالان  عرصه ي رسانه يعني خبرنگاران كه نخبگان با بصيرت جامعه هستند.
فرصت را غنيمت شمرده  به مناسبت 17 مردادماه  " روزخبرنگار" ياد ‘ نام و خدمات همه شهدا و ايثارگران اين عرصه بويژه شهيد صارمي را پاس مي داريم.
بي شك موقعيت ممتاز شما تلاشگران اين عرصه نقش مهمي در تصميم سازي و تصميم گيري هاي راهبردي و برنامه ريزي هاي كلان درعصر اطلاعات و ارتباطات دارد  كه اين امر موجب شده تا در كشورهاي مختلف دنيا به فعالان عرصه خبر توجه ويژه اي شود و به حمدالله در نظام جمهوري اسلامي نيز خدمات ارزشمند و فرهنگي اجتماعي شما قلم به دستان از قداست و منزلت ويژه اي برخوردار است.
در موقيعت حساس كنوني رسالت خبرنگاران تنوير افكار عمومي جامعه براي ايجاد بينش و بصيرت بيشتر ،تامين نيازهاي اطلاعاتي مردم ، انعكاس منصفانه عملكرد ها و خدمات مسئولين نظام اسلامي  به آحاد جامعه مي باشد.خبرنگاران همواره می بایست روح امید و شادابی را در جامعه ایجاد نمایند.زیرا اصحاب رسانه بازوی توانمند میدان مقاومت،رشد و تبعیت از مقام معظم رهبری در گره گشایی از علوم و فنون و بازگشایی دروازهای نو،افتخار سیاسی،اجتماعی و فرهنگی بوده اند.
در جوامع در حال توسعه كنوني جريان دوسويه اخبار و اطلاعات از اهميت ويژه اي برخوردار است و غفلت از آن  خلاء اطلاعاتي و بروز شايعات در جامعه را در پي خواهد داشت.خبرنگاران همواره بايد با تهيه اخبار ‘گزارش و تحليل هاي واقع بينانه و علمي‘جلوه هاي روشن و شفافي از تجليات نظام در عرصه ملي و بين الملي باشند.
به همين مناسبت لازم مي دانم از زحمات و تلاشهاي بي شائبه خبرنگاران‘ گزارشگران‘ عكاسان و همه دست اندركاران عرصه خبر قدرداني و تشكر نمايم و اميدوارم در سالي كه از سوي مقام معظم رهبري سال همت مضاعف و كار مضاعف نام گرفته است‘ تلاشگران اين حوزه نيز در راستاي آرمانهاي نظام مقدس جمهوري اسلامي باشند.  
با آرزوي توفيق
 احمدعلی زارعزاده - فرماندار مهریز