پس از سال‌ها در مسابقات فوتبال لیگ برتر استان یزد؛ 2 موفقیت برای تیم‌های فوتبال مهریزی رقم خورد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مهریز، پس از سال‌ها برگزاری مسابقات فوتبال لیگ برتر استان و عدم موفقیت تیم‌های مهریزی در این رقابت‌ها، امسال دو موفقیت برای تیم‌های فوتبال مهریز رقم خورد.
 تیم میرک کیش مهریز نائب قهرمان و دوستان میرک مهریز مقام پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال یزد شدند.
با پایان یافتن مسابقات فوتبال لیگ برتر استان یزد، پس از سال‌ها که تیم‌های فوتبال مهریزی در رده‌های مختلف سنی، موفق به کسب مقام نمی‌شدند، دو نماینده شهرستان مهریز حاضر در این مسابقات با کسب موفقیت‌های نسبی به مقام‌های دوم و پنجم این مسابقات دست یافتند.
در آخرین هفته از این مسابقات تیم‌های مهریزی میرک کیش و دوستان میرک مهریز در ورزشگاه شهید محصل در حالی به مصاف هم رفتند که نائب قهرمانی میرک کیش قطعی شده بود.
سیدمهدی طباطبایی داور وسط به همراه دو کمک داور مهریزی دیگر وظیفه قضاوت این مسابقه حساس در مقابل بیش از 300 نفر تماشاگر را بر عهده داشتند.
پس از به صدا در آمدن سوت بازی در دقیقه هفت، حسین زارع‌زاده موفق شد توپ ارسالی جلال خزان‌زاده را به گل تبدیل کند و تیم میرک کیش در همان ابتدای بازی امیدهایش برای موفقیت در این بازی دربی دو چندان شد.
تنها پس از گذشت یک دقیقه از گل اول دیدار، حامد بیک با ضربه سر، توپ ارسالی علی قناعت دوست را گل کرد و بازی به تساوی کشیده شد.
در ادامه بازی تیم میرک کیش با گلی که ابوالفضل زارع‌زاده مدافع دوستان میرک به اشتباه وارد دروازه خودی کرد، دو بر یک پیش افتاد و نیمه اول مسابقه با همین نتیجه به پایان رسید.
10 دقیقه پس از آغاز نیمه دوم، هاتف حسینی بازیکن دوستان میرک پرتاب بلند علیرضا محمدزاده را به گل تبدیل کرد و نتیجه را به تساوی کشاند.
در ادامه نیز با اشتباهات مکرر بازیکنان میرک کیش و دادن یک ضربه ایستگاهی به حریف، ابوالفضل زارع‌زاده با سانتر این توپ گل نتیجه بخش تیم دوستان میرک با ضربه سر ناصر قانع وارد دروازه میرک کیش کرد.
تیم دوستان میرک با پیروزی سه بر دو مقابل تیم میرک کیش، نخستین شکست این تیم را در این دوره از مسابقات رقم زد.
مهدی کیانی مقدم فرماندار مهریز به همراه سیدمحمد رستگاری معاونت فرماندار، مسئولان جامعه ورزش و جمعی دیگر از مسئولان شهرستان تماشاگر این دیدار حساس بودند.
در مسابقات فوتبال لیگ برتر استان تیم میرک کیش با کمترین باخت، بهترین خط دفاع را با 16 گل خورده در 22 بازی از آن خود کرد، تیم دوستان میرک نیز با 43 گل زده در 22 بازی موفق به کسب بهترین خط حمله در بین تیم‌های استان شد.

خبرگزاری فارس