فرماندار مهریــز در حاشیه تجلیل از پرستاران بیمارستان حضرت فاطمه الزهراء (س ) شهـرستان بیان کرد؛

پرستاران جان خود را برای سلامت جامعه ایثار کرده اند

فرماندار مهریــز در حاشیه تجلیل از پرستاران بیمارستان حضرت فاطمه الزهراء (س ) شهـرستان بیان کرد؛
پرستاران جان خود را برای سلامت جامعه ایثار کرده اند / پرستاری یکی از شغل‌های سخت و زیان آور بوده و کار این قشر دارای اجر و پاداش دنیوی و اخروی در پیشگاه خداوند است / بزرگترین افتخار این قشر، نام‌گذاری روز ولادت حضرت زینب (س) به نام روز پرستار است / قدردان زحمات خیرین سلامت شهرستان هستیم


به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان مهریز، به مناسبت سالروز ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار، امام جمعه مهریز، فرماندار و جمعی از مسئولین شهرستان به همراه رئیس سازمان اورژانس استان یزد، از پرستاران بیمارستان حضرت فاطمه الزهرا (س) مهریز تجلیل کردند.


فرماندار مهریز در حاشیه تجلیل از پرستاران بیمارستان شهرستان ضمن قدردانی از تلاش شبانه روزی آنها بیان کرد: پرستاران و کادر درمان در مقابله با ویروس کرونا فراتر از وظیفه خود برای سلامت جامعه ایثار و جانفشانی کردند و این فداکاری آنان برای همیشه در تاریخ ماندگار خواهد شد.

وی افزود: پرستاری یکی از شغل‌های سخت و زیان آور بوده و کار این قشر دارای اجر و پاداش دنیوی و اخروی در پیشگاه خداوند است.

دهقان بنادکی پرستاران را اسوه‌های صبر و ایثار دانست و افزود: بزرگترین افتخار این قشر، نام‌گذاری روز ولادت حضرت زینب (س) به نام روز پرستار است.

مقام عالی دولت در شهرستان مهریز در ادامه با اشاره به اقدامات خیری بیمارستان حضرت فاطمه الزهرا (س) گفت: پیگیری و جذب خیرین مدیریت  این مجموعه برای بهبود کیفیت درمان و رفاه بیماران قابل تقدیر و تحسین است و باید قدردان زحمات خیرین سلامت شهرستان باشیم.


لازم به ذکر است در این مراسم از زحمات ریاست شبکه بهداشت و درمان و ریاست و مدیریت بیمارستان حضرت فاطمه الزهرا (س) شهرستان هم تجلیل شد.
 

روابط عمومی فرمانداری شهرستان مهریز