پاسخگویی مسئولان به مردم در نمازجمعه تداوم یابد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد گفت: برپایی میز خدمت ،حضور و پاسخگویی مدیران به مردم در محل‌های نمازجمعه حرکتی مناسب و ارزشمند است که باید در استان تداوم یابد.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مهریز ، "احمد ترحمی" معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری یزد با حضور در میعادگاه نمازجمعه و دیدار با امام جمعه مهریز افزود: حضور مدیران در میان مردم و پاسخ به سوالات و مطالبات آنها جزو برنامه‌های  دولت است.

وی ادامه داد: در این خصوص همواره فعالیت‌های اطلاع رسانی و پاسخگویی در استان با همکاری  بخش‌های مختلف به خوبی برگزار می‌شود.

معاون استاندار یزد اظهار داشت: همراهی مردم با مسئولان و همدلی اقشار مختلف مردم کاری است که به اقتدار نظام  و انقلاب اسلامی کمک می‌کند.

ترحمی خاطرنشان کرد: خدمت به مردم و بررسی مسائل و نیازها باید همواره تداوم داشته باشد که نتایج آن نصیب کشور اسلامی می‌شود.

همچنین امام جمعه مهریز گفت: برنامه میزخدمت در نمازجمعه به صورت منظم و مستمر با همکاری فرمانداری در این شهرستان برگزار می‌شود.

حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی افزود: سخنرانی مدیران در نمازجمعه و ارائه خدمات به مردم جزو برنامه‌هایی است که در منطقه ثمرات خوبی دارد. 

تجلیل و اهدای لوح به خانواده ائمه جمعه فقید مهریز از برنامه های دیگر این دیدار بود.