وصیت نامه شهید داوود فلاح مهدي‌آبادي

شهيد داوود فلاح مهدي‌آبادي
نام پدر: غلامعلي         يگان اعزام كننده: ارتش       
محل تولد: بهادران         چگونگي شهادت: تركش به سر
تاريخ تولد: 13/11/1341    محل دفن: گلزار شهداي بهادران
وضعيت تأهل: مجرد     تاريخ شهادت: 15/9/1361
محل شهادت: عين‌خوش     سن شهادت: 20 سالگي       
شهيدان قافله‌اي پرشكوه و جلال، از انسانهاي رشد يافته‌اي هستند كه از دامنهاي فريباي «من و ما» رهايي يافته‌اند، و آگاهانه دست از حيات شسته‌اند و بيقرار دوست شده‌اند و مانند ابراهيم خليل پروانه‌وار در امواج آتش سوزان چرخيدند تا بالاخره موفق شدند چفيه نوراني خود را به خورشيد ملحق كنند و همگان را به حيرت وادارند... .
شهيد داوود فلاح در بهمن ماه سال 1341 در مهدي آباد بهادران متولد شد و پس از طي دوران كودكي تحصيلات خود را تا مقطع راهنمايي در زادگاهش ادامه مي‌داد و سپس با شروع جنگ تحميلي بارها در مناطق جنگي حضور پيدا كرد تا بالاخره در تاريخ 15/9/1361 مصادف با اربعين حسيني در منطقه فكه به شهادت رسيد و آرزويش محقق شد.
و قسمتهايي از زندگيش :
قبل از شهادت:
وي پس از قيام 19 دي ماه سال 56  كه توسط طلاب و مردم قم صورت گرفت لحظه‌اي از پاي ننشست و به افشاگري جنايات منحوس رژيم شاه پرداخت و بخاطر همين كارها چندين بار توسط پاسگاه مهدي‌آباد دستگير و مورد آزار قرار گرفت، در زمان انقلاب در راهپيمايي‌ها شركت مي‌كرد و پيامها و نامه‌هاي رهبر انقلاب را براي مردم روستايش قرائت مي‌كرد، او همواره روحيه انقلابي خود را حفظ كرد و پس از شروع جنگ در عملياتهاي حصر آبادان، طريق‌القدس، بيت‌المقدس و فتح‌المبين والفجر شركت كرد و يك نوبت هم مجروح شد... .
شهيد پيرو مي‌خواهد عزاداري نمي‌خواهد:
شهيدان مي‌دانند راه سرخي كه انتخاب كرده‌اند استمرار راه انبياء و اولياء است، استمرار حركت حق است چراكه رويايي حق و باطل هميشه وجود داشته است و هميشه زورمداران تاريخ سعي در نابودي ملتها را داشته‌اند و اربابان زر و زور و تزوير همواره تلاش در خشكاندن ريشه دين داشته‌اند و در برابر آنها پويندگان راه حق، و حسينيان زمان با جانبازي و رشادت و شهادت خود درخت دين را با خون خود آبياري كرده‌اند و از اينكه توفيق شهادت نصيب آنها شده است خوشحال و مسرورند « فرحين بما اتيهم» بنابراين عزاداري نمي‌خواهند.
شعار الله اكبر- مرگ بر آمريكا:
اين شهيد عزيز با فراست و ديانت خويش به شعارهاي انقلابي و دشمن برانداز اشاره مي‌‌كند چراكه تذكر براي مؤمنان هشدار دهنده است همواره بايد به ياد داشت و تكرار كرد كه خداوند سبحان از همه قدرتها بالاتر است تا با انفاس قدسي اين ذكر قلب‌ها جان تازه‌اي بگيرد و آمريكا اينك دشمن ملتهاي آزاده است و معاويه زمان در كاخ سفيد نشسته است پس مرگ و نفرين بر او باد كه حجم جنايت او توصيف ناكردني است.
آنان كه به مرگ سرخ لبخند زدند                        
پيمـــانه حق ، حسين ماننـــد زدند
با جوشش خون و با سرود تكبيــر                        
شب را به خجسته صبح پيوند زدند
فرازهايي از وصيت‌نامه شهيد:
«ما تا‌ آخرين قطره خونمان از اسلام و ميهن اسلامي خودمان دفاع خواهيم كرد شايد خداوند نظر لطفي به من كرده و به درجه رفيع شهادت كه منتهاي آرزوي من هست برسم»
اي ملت مسلمان سخنان پيامبر گونه امام را با جان و دل عمل كنيد و پشتيبان ولايت فقيه و روحانيت باشيد و در تمام كارها خدا را در نظر داشته باشيد».

«راهش مستدام»
«والسلام»