همزمان با هفته دولت : افتتاح و بهره برداری از مخزن آب روستای هرفته شهرستان مهریز

همزمان با هفته دولت و با حضور احمد ترحمی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری یزد مخزن آب روستای هرفته از توابع مهریزبه بهره برداری رسید.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مهریز  همزمان با هفته دولت و با حضور احمد ترحمی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری یزد و "رضا زارع زاده" فرماندار مهریز  مخزن آب روستای هرفته از توابع مهریزبه بهره برداری رسید.

احمد ترحمی در این آیین افزود: تولید و اشتغال، نیاز مردم منطقه و توجه ویژه به زیرساخت ها در حوزه کشاورزی از اولویت هایی است که انتظار میرود در دستور کار مسئولان ارشد استان به ویژه متولیان آب و جهاد کشاورزی قرار گیرد.

 

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار یزد خدمات امور آب استان را شایسته تقدیر دانست و اضافه کرد: انتظار میرود اداره امور آب استان طی یک برنامه زمانبندی فشرده و کنترل مستمر پروژه نسبت به طرح آبرسانی به روستاهای مزرعه شریف اقدامات لازم را  به عمل آورد.

نصیری سرپرست آب و فاضلاب روستایی شهرستان مهریز با بیان اینکه این پروژه از سال 95 شروع شده است افزود : این طرح با هزینه ای بالغ بر 2میلیارد ریال به اتمام رسیده و 95 مشترک از نعمت آب برخوردار شدند.