همایش آموزشی و توجیهی عوامل اجرایی مرحله دوم دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در مهریز برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مهریز:سید محمد رستگاری عصر روز چهارشنبه هشتم اردیبهشت  در جلسه آموزشی عوامل اجرایی انتخابات مهریز گفت: در مرحله اول انتخابات مجلس دهم مردم این شهرستان بسیار باشکوه شرکت کردند .
وی ادامه داد: بدون شک مردم قهرمان مهریز و بخش مرکزی نیز در روز جمعه دهم اردیبهشت ماه بصورت گسترده در پای صندوق های اخذ رای حضوری قوی خواهند داشت .
فرماندار مهریز اظهار داشت: خوشبختانه تمامی تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی پرشور در شهر و مناطق روستایی مهریز فراهم شده و مشکلی در این حوزه گسترده وجود ندارد .
رییس هیئت اجرای انتخابات مهریزکفت : تمامی عوامل اجرایی ، نظارتی ، بارزسی ، امنیتی و سایر نیروهای مرتبط در روزهای گذشته بیش از قبل به ماموریت و وظایف خود در مرحله دوم انتخابات آشنا و آموزش های لازم را فرا گرفته اند .
فرماندار مهریز تاکید کرد: برگزاری انتخابات سالم ، جدی ، قانونمند جزو برنامه ها و وظایف تمامی عوامل است و بدون شک این امر همانند مرحله اول در شهرستان مهریز محقق می شود .
سید محمد رستگاری گفت: همه باید در چارچوب مقررات نظام و انتخابات وظایف خود را با دقت و جدیت انجام دهند که این مهمترین وظایف عوامل اجرایی در بخش های مختلف است .
وی افزود: اعضای شعبه های اخذ رای با همکاری ناظران و بازرسان باید فقط قانون را رعایت کنند و از تک تک آرای مردم نیز حفاظت داشته باشند که این محقق می شود .
فرماندار مهریز به رعایت بی طرفی کامل از تمامی مراحل انتخابات توسط اعضای شعبه های اخذ رای و رعایت نظم و انضباط و آرامش در روز انتخابات تا پایان رای گیری تاکید داد .
در این ادامه این جلسه که اعضای هیات اجرایی انتخابات مهریز نیز حضور داشتند رییس ستاد انتخابات شهرستان در سخنانی به اجرای دقیق مقررات طبق دستورالعمل وزرات کشور تاکید کرد .
محمد زارع گفت: اعضای شعبه های اخذ رای در روز برگزاری انتخابات باید فقط طبق دستورالعمل ها و با دقت و حساسیست بالا وظایف خود را به نحو احسن انجام دهند .
وی همچنین به آموزش و توجیه عوامل اجرایی از ابتدا تا انتهای پرداخت و به سوالات اعضای شعب اخذ رای پاسخ داد .