همايش دكتر فروزان نيا و تجليل از برترين هاي علمي شهرستان مهريز

همايش تجليل از دانش آموزان برتر كنكور سراسري و مسابقات علمي كه هر ساله در شهرستان مهريز تحت عنوان همايش دكتر سيدخليل فروزان نيا برگزار مي شود امسال نيز برگزار و از 51 نفر از رتبه هاي زير 1000 در كنكور سراسري و 72 نفر از دانش آموزاني كه رتبه اول  آزمون تعيين برترين هاي علمي طرح دكتر فروزان نيا را كسب كردند تجليل شد.
دكتر سيدخليل فروزان نيا رئیس بیمارستان افشار و نماینده نخبگان و از افتخارات شهرستان مهریز،‌ رحيمي نژاد مدير كل آموزش و پرورش استان از ميهمانان اصلي اين همايش بودند.
حجت الاسلام برهان امام جمعه مهريز در اين همايش عامل موفقيت برترين هاي كنكور را توكل به خدا، توجه والدين و تلاش معلمين و مسئولان دانست و يادآور شد:  جوانان بايد با اميد و تلاش بسيار، تمام وقت خود را صرف كسب علم كنند اگر تحصيل با تهذيب و تواضع همراه نباشد، ارزشي نخواهد داشت.
امام جمعه مهريز دانش آموزان را سرمايه هاي مملكت خواند و گفت:  امروزه يكي از گروه‌هاي مهم و سرنوشت‌ساز جامعه، گروه دانش‌آموزان مدارس است كه به حق سرمايه‌هاي اصلي مملكت اسلاميان هستند.
اين دانش‌آموزان هستند كه با تحصيل و فراگيري علم و دانش و با رشد و شكوفايي شخصيت متعالي مي‌توانند پاسداران واقعي ارزش‌هاي اسلام و انقلاب و بزرگمردان فداكار فرداي ايران اسلامي باشند.
حجت الاسلام برهان همچنين از تلاش ها و زحمات كادر آموزش و پرورش اين شهرستان و همچنين از همفكري ها و مساعدت هاي دكتر سيدخليل فروزان نيا به خاطر اين افتخارآفريني ها قدرداني كرد و دكتر فروزان نيا را از افتخارات شهرستان مهريز نام برد.
در ادامه نيز لوح تقدير و تنديسي از سوي مسئولين شهرستان مهريز به دكنر سيدخليل فروزان نيا اهدا شد و در پايان نيز از برترين هاي علمي شهرستان تجليل شد.
گفتني است در کنکور سراسری 89 دانش آموزان مهریزی با کسب بیش از 50 رتبه زیر هزار باري ديگر رتبه اول را در بين شهرستانهاي استان در كسب رتبه هاي برتر كنكور سراسري كسب و
برگي ديگر را بر كتاب افتخارات اين شهرستان افزودند.
اين همايش هر ساله از سوي اداره آموزش و پرورش و با مساعدت دكتر سيدخليل فروزان نيا برگزار مي شود.