به مناسبت هفته دولت ،نشست خبری فرماندار مهریز با خبر نگاران و اصحاب رسانه  برگزار شد

در این نشست که معاون  فرماندار ، بخشدارمركزي شهرستان  حضور داشتند ، سيد محمدرستگاری ابتدا به ارائه گزارشی در خصوص برنامه های انجام شده در هفته دولت در این شهرستان اشاره کرد .
وی گفت: در هفته دولت امسال 28 طرح مختلف عمرانی با اعتباری افزون بر 70 میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی ، استانی و غیره تامین و هزینه شده است .
فرماندار مهریز در ادامه به اهم و شاخص اقدامات تعداد زیادی از دستگاه های اجرایی این شهرستان طی یکسال گذشته اشاره کرد .
سيد محمدرستگاری با قدردانی از پیگیری مسوولان مرتبط گذشته به وجود تعدادی از طرح های عمرانی نیمه تمام در شهر و مناطق روستایی مهریز اشاره کرد که اولویت با اتمام طرح های با 80 درصد پیشرفت فیزیکی است .
وی در ادامه به نقش مهم مردم و مشارکت بخش خصوصی و خیرین در انجام طرح ها و برنامه ها طبق مقررات اشاره کرد و از مسوولان اجرایی خواست تا زمینه های لازم برای حضور سرمایه گذاران را در شهرستان فراهم کنند .
سيد محمد رستگاری به موقعیت خاص و آب و هوای مناسب شهرستان مهریز اشاره کرد  که خود زمینه لازم برای بخش خصوصی و افزایش مشارکت در اجرایی طرح های مختلف خواهد بود .
فرماندار مهریز در ادامه به طرح های اولویت دارد این شهرستان اشاره و اهم آنها را شامل پیگیری ساماندهی طرح ملی ورودی شهر ، ساماندهی جاده سنتو ، گازرسانی به مناطق روستایی ، تامین اعتبار برای شهرداری و دهیاری ها برای اجرای طرح های مختلف و نیمه تمام موجود ، پیگیری جابسجایی پاسگاه شهید مدنی ، پیگیری طرح بزرگ فاضلاب شهری ، راه اندازی کلاس دانشگاه یزد در مهریز ، راه اندازی انجمن دیابت ، مدیران صنایع ، نمایندگی بورس و خانه زبان و همچنین راه اندازی آزمایشگاه فنی خاک ذکر کرد .
رستگاری در خصوص تمرکز ساخت ادارات و نهادهایی که مکان ندارند اظهار داشت: بر اساس سند توسعه شهرستان سایت اداری در بلوا شهدای هفتم تیر تعریف شده است .
وی اظهار داشت: برای تحقق این امر بتدا باید زمین های معوض مورد تعهد به افراد ذینفع واگذار شود و سپس قطعا در این خصوص اقدام بعمل می آید .
فرماندار مهریز در خصوص سایر طرح های نیمه تمام شهر مربوط به ادارات و نهادها توضیح داد که با تامین اعتبارات لازم باید توسط مسوولان امر پیگیری شود .
سيد محمد رستگاری در زمینه ساماندهی فرجگاههای مهریز و بخصوص غربال بیز ، کوه ریگ ، پارک کوثر اظهار داشت: رونق صنعت گردشگری و تکمیل و ساماندهی اماکن تفریحی و تاریخی بسیار مهم است و باید بیش از گذشته به آنها عنایت داشت .
نماینده عالی دولت در شهرستان مهریز تصریح کرد: توجه به فعالیت های فرهنگی و ارزشی د کنار مسائل عمرانی همیبشه جزء اولویت های فرمانداری و تاکید مسوولان است .
فرماندار مهريز از وجود جو همکاری و همدلی بین مسوولان اجرایی این شهرستان با مردم و بخصوص امام جمعه ، نماینده مجلس و شهروندان تشکر کرد .
وی گفت: خبرنگاران باید صادقانه ، شفاف و صحیح منعکس کننده َظرفیت ها و حتی مبین نیازها و مشکلات باشند و مدیران اجرایی را در انجام وظایف خطیری ه بر عهده دارند یاری دهند .
وی همچنین به نقش و حضور مسوولان در بین مردم در سطح محلات در شهر و مناطق روستایی اشاره و بر تداوم مشارکت ها تاکید نمود .
در این نشست دو ساعته معاون فرماندار و بخشدار مرکزی مهریز طی سخنانی به بیان پاره ای مسائل در حوزه کاری  و ماموریت خود در شهرستان پرداختند.

 

farmandari

farmandari

farmandari

farmandari

farmandari